نبود شارژر در بسته بندی گوشی Mi 11 شیائومی تایید شد

نبود شارژر در بسته بندی گوشی Mi 11 شیائومی تایید شد

نبود شارژر در بسته بندی گوشی Mi 11 شیائومی تایید شد

به تقلید از سیاست اپل، کمپانی شیائومی نیز تصمیم گرفته تا به منظور حفظ محیط زیست، بسته بندی گوشی Mi 11 را بدون شارژر در اختیار خریداران قرار دهد.

گوشی های شیائومی Mi 11 آماده عرضه در اواخر ماه جاری هستند. با این حال، یک خبرچین به تازگی تصویری از بسته بندی فروشی این محصول را در فضای آنلاین منتشر کرده است. طبق ادعای این خبرچین، جعبه این گوشی به باریکی بسته بندی گوشی های آیفون بوده و به احتمال زیاد، فاقد شارژر است. متاسفانه ادعای این خبرچین درست از آب در آمده و کمپانی شیائومی به طور رسمی اعلام کرده که گوشی Mi 11 بدون شارژر فروخته میشود.

بسته بندی شیائومی می 11 بسیار باریک و سبک است. کمپانی چینی ادعا دارد که حذف شارژر از بسته بندی در واقع تلاشی برای حفاظت از محیط زیست به حساب می آید. خریداران گوشی هوشمند قطعا دارای شارژر هستند که از خرید گوشی های قبلی برای آنها باقی مانده است. فروش شارژر جدید به همراه Mi 11 تنها به محیط زیست آسیب میرساند. در هر صورت، خبر نبود شارژر در بسته بندی چندان مورد استقبال خریداران قرار نگرفته است. با این حال از نظر شیائومی، این اقدام امری ضروری جهت پیروی از هنجارهای جدید برای حفظ محیط زیست تلقی میشود.

غول های بزرگ صنعت تولید گوشی هوشمند، نظیر سامسونگ و شیائومی، از سیاست اپل در حذف شارژر از بسته بندی فروشی سری آیفون 11 تقلید کرده اند. گزارش ها نشان میدهند که گوشی های سری S21 سامسونگ نیز فاقد شارژر در بسته بندی خود خواهند بود. البته باید گفت که کمپانی کره ای هنوز چنین موضوعی را به طور رسمی اعلام نکرده است. در هر صورت، کمپانی شیائومی از یک نشست خبری در روز دوشنبه خبر داده تا بیشتر در خصوص حذف شارژر از بسته بندی گوشی های هوشمند می 11 صحبت کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)