تصویر واقعی گلکسی بوک 3 اولترا سامسونگ با نزدیک‌ترشدن به زمان رونمایی فاش شد

تصویر واقعی گلکسی بوک 3 اولترا سامسونگ با نزدیک‌ترشدن به زمان رونمایی فاش شد

چند ماه پیش، مشخص شد که سامسونگ مدل اولترا را به جمع لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک ۳ اضافه می‌کند. اگرچه رندر مطبوعاتی فاش‌شده کمی تار است، طراحی شبیه به مک‌بوک پرو را نشان می‌دهد.

به‌نوشته‌ی سم‌موبایل، سامسونگ ظاهراً گواهینامه‌ی KC نظارتی را برای گلکسی بوک ۳ اولترا با شماره‌مدل NT960XFH دریافت کرده است که قسمتی از طراحی آن را از‌طریق یک تصویر زنده نشان می‌دهد.

این تصویر را یکی از افشاگران با نام کاربری Kuma_Sleepy منتشر کرده است که ‌لپ‌تاپ گلکسی بوک ۳ اولترا را در رنگ خاکستری به‌نمایش می‌گذارد. همچنین، شاید این لپ‌تاپ در رنگ‌بندی‌های دیگری مانند نسل گذشته‌ی گلکسی بوک ۲ پرو عرضه شود و حتی از مک‌بوک پرو سبک‌تر است.

گفته می‌شود گلکسی بوک ۳ اولترا لپ‌تاپی است که می‌تواند با مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی اپل رقابت کند. طبق گزارش، لپ‌تاپ مذکور به صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی OLED با وضوح 2.8K، پردازنده‌ی نسل سیزدهم سری Core اینتل، وای‌فای 6E، بلوتوث ۵٫۳ و ویندوز ۱۱ (با بهبودهای One UI Book 4) مجهز خواهد بود.

درباره‌ی گلکسی بوک ۳ اولترا اطلاعات دیگری دردست نیست؛ اما ۱ فوریه (۱۲ بهمن ۱۴۰۱) در رویداد آنپکد جزئیات بیشتری از آن را خواهیم دانست.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)