میزان رم و حافظه داخلی گوشی ‌های می ۱۱ ایکس، می ۱۱ ایکس پرو و می ۱۱ اولترا مشخص شد

میزان رم و حافظه داخلی گوشی ‌های می ۱۱ ایکس، می ۱۱ ایکس پرو و می ۱۱ اولترا مشخص شد
براساس شایعات، دو گوشی می ۱۱ ایکس و می ۱۱ ایکس پرو مدل‌ های ری ‌برند‌شده‌ی گوشی‌های ردمی کی ۴۰ و ردمی کی ۴۰ پلاس خواهند بود.

گوشی می 11 اولترا با 12 گیگابایت حافظه ی رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی راهی بازار می شود

شیائومی قصد دارد 3 اردیبهشت گوشی های پرچم دارش را رونمایی کند در چند وقت گذشته، شایعات مختلفی درباره ی این گوشی ها منتشر شده و امروز هم اطلاعات جدید میزان حافظه ذخیره سازی و حافظه ی رم این گوشی ها را مشخص کرده اند.

گوشی می 11 اولترا با 12 گیگابایت حافظه ی رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی راهی بازار می شود. به گزارش جی اس ام آرنا، دو گوشی می 11 ایکس و می 11 ایکس پرو نیز از همین میزان حافظه ی رم و حافظه ی ذخیره سازی بهره می برند.

 افزون بر این، طبق شایعات دو گوشی می 11 ایکس و می 11 ایکس پرو مدل ری برندشده ی گوشی های ردمی کی 40 و ردمی کی 40 پرو پلاس خواهند بود . بد نیست به این موضوع اشاره کنیم گوشی ردمی کی 40 در برخی از کشورها با نام پوکو اف 3 و گوشی کی 40 پرو پلاس هم در برخی از کشورها با نام Mi 11i دراختیار کاربران قرار گرفت.

براساس شایعات دیگر، دو گوشی می 11 ایکس و می 11 ایکس پرو در دو مدل راهی بازار می شوند که احتمالا یکی از آن ها به 8 گیگابایت حافظه ی رم و 128  یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز است.
اگر می خواهید با دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی ها آشنا شوید، به مشخصات سخت افزاری گوشی هایی مانند کی 40 پرو پلاس و کی 40 می توانید مراجعه کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)