پنل پشتی مزین‌ به‌ نمایشگر؛ تصویر گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ فاش شد

پنل پشتی مزین‌ به‌ نمایشگر؛ تصویر گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ فاش شد

سامسونگ در سال‌های اخیر تغییر چشمگیری در گوشی‌های تاشدنی سری گلکسی زد فلیپ اعمال نکرده است. شایعه‌ها می‌گویند گلکسی زد فلیپ ۵ که در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود یک‌سری تغییرات مهم با نسل‌های قبل خواهد داشت، ازجمله بهره‌مندی از نمایشگر خارجی بزرگ‌تر. رندر منتسب‌ به گلکسی زد فلیپ ۵، نمایشگر خارجی جدید این گوشی را به‌ تصویر می‌کشد.

گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ به صفحه‌نمایش خارجی ۱٫۳۴ اینچ مجهز است. این نمایشگر توانایی پاسخ به تماس‌ها، پاسخ سریع به پیام‌ها و بررسی نوتیفیکیشن‌های جدید را دارد. نمایشگر خارجی به‌حدی بزرگ نیست که اپلیکیشن‌ها را اجرا کند یا کارهای مهم دیگری انجام داد.

بااین‌حال سامسونگ در گلکسی زد فلیپ ۵ به‌دنبال استفاده از نمایشگر خارجی به ابعاد سه تا چهار اینچ است. یک افشاگر ابعاد نمایشگر را ۳٫۴ اینچ اعلام کرده است. 

بر اساس گزارش اندروید پلیس، مشخص نیست که سامسونگ چگونه رابط کاربری One UI را برای نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ ۵ بهینه‌ می‌کند. نمایشگر بزرگ‌تر، بررسی نوتیفیکیشن‌ها و پاسخ دادن به پیام‌ها را ساده‌تر می‌کند و شاید حتی توانایی اجرای اپلیکیشن‌ها را نیز داشته باشد.

سامسونگ احتمالاً نمایشگر اصلی گلکسی زد فلیپ ۵ را نیز بهبود می‌دهد، اما انتظار نداریم با نمایشگر بزرگ‌تری مواجه شویم. به‌علاوه شیشه‌ی محافظ و لولای دستگاه نیز مقاوم‌تر از قبل خواهند شد.

سامسونگ احتمالاً دو گوشی تاشدنی گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ را تابستان امسال رونمایی می‌کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)