باتری آیفون اپل بزرگتر می شود

باتری آیفون اپل بزرگتر می شود

آیفون های بعدی باتری های بزرگ تری خواهند داشت

منبع این شایعات جدید مینگ چی کو، یکی از تحلیلگران ارشد کمپانی اپل است که اخیرا در مطلبی به ارائه یک باتری بزرگ تر توسط هر چهار مدل iPhone 13  اشاره کرده است. 

کو می گوید، انتظار دارد گوشی های این خانواده که در نیمه دوم سال 2021 عرضه می شوند، از ظرفیت باتری بیشتری نسبت به سری آیفون 12 برخوردار باشند. 

در خانواده آیفون 12، باتری ها در مقایسه با نسل قبلی کوچک تر شدند. با این حال، دوام باتری بدون تغییر ماند چرا که سخت افزار درون این اسمارتفون ها کاراکتر شده بود. همچنین پیش بینی می شود که مدل های آیفون13 به تکنولوژی 5G نیز مجهز شوند، و با توجه به اینکه برخی ابراز نگرانی کرده بودند که شبکه های 5G دوام باتری را کاهش دهند، باتری های بزرگتر قاعدتا این نگرانی ها را رفع خواهند کرد.

آنچه که اپل را قادر ساخته از باتری های بزرگتری استفاده کند، طراحی داخلی گوشی است.
کو می گوید نکته منفی استفاده از باتری های بزرگ تر در مدل های جدید آیفون، افزایش وزن آن ها نسبت به مدل های آیفون 12 است. قطعاتی که کوچک تر شده اند تا فضای کافی برای حضور باتری های بزرگتر به وجود آید شامل اسلات سیم کارت ادغام شده با برد اصلی و یک ماژول نوری جلویی می شوند. اما در عین حال حضور باتری های بزرگ تر می تواند به معنای عمر باتری طولانی تر دیوایس باشد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)