خرید بهترین هارد اکسترنال مناسب برای اتصال به پلی استیشن 4

خرید بهترین هارد اکسترنال مناسب برای اتصال به پلی استیشن 4
بسیاری از کاربران پلی استیشن 4 با پر شدن هارد داخلی پلی استیشن مواجه می شوند، بهترین راهکار برای رفع این مشکل استفاده از هارد اکسترنال برای پلی استیشن 4 می باشد. از مزایای پلی استیشن 4 می توان به پشتیبانی از هارد اکسترنال تا ظرفیت 8 ترابایت اشاره کرد.

در این مطلب سعی شده است تا چند مورد از بهترین هارد اکسترنال های مناسب برای اتصال به پلی استیشن 4 را معرفی کنیم.

هارد اکسترنال سیگیت  Seagate Expansion Portable

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هارد اکسترنال مناسب پلی استیشن، هارد اکسترنال سیگیت Expansion Portable  می باشد.این محصول از رابط USB 3.0 بهره می برد. هارد اکسترنال Seagate Expansion Portable  دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات موجود در بازار می باشد.

این محصول در ظرفیت های 1 ترابایت ، 2 ترابایت و 4 ترابایت عرضه شده است.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال  Western Digital Elements

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال المنت ، یکی دیگر از هارد اکسترنال های خوش قیمت موجود در بازار است.این محصول یک هارد اکسترنال ارزان قیمت و با کیفیت برای اتصال به پلی استیشن 4 می باشد.وجود رابط USB 3.0  در این محصول در کنار ظرفیت های متنوع، از جمله مزایای این هارد اکسترنال هست.

این محصول در ظرفیت های 1 ترابایت ، 2 ترابایت ، 3 ترابایت و 4 ترابایت عرضه شده است.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال  Western Digital MY BOOK

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مای بوک ، یک هارد اکسترنال رومیزی می باشد. این محصول برای تامین انرژی مورد نیاز، از آداپتور استفاده می کند.رابط مورد استفاده در هارد اکسترنال مای بوک از نوع USB 3.0  می باشد.هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book گزینه قابل اعتمادی برای آرشیو اطلاعات می باشد.

این محصول در ظرفیت های 3 ترابایت ، 4 ترابایت ، 6 ترابایت ، 8 ترابایت و 10 ترابایت عرضه شده است.

هارد اکسترنال ای دیتا  ADATA HM900

از بهترین هارد اکسترنال های موجود در بازار، می توان به هارد اکسترنال Adata HM900 اشاره کرد.از مزایای هارد اکسترنال ای دیتا HM900 می توان به مقاومت این محصول نسبت به شوک و لرزش اشاره کرد.سنسورهای اختصاصی شرکت ای دیتا بر روی این محصول ، در زمان ارتعاش و حرکت ناگهانی ، عملکرد هارد را متوقف می کنند تا آسیبی به هارد وارد نشود.

این محصول در ظرفیت های 3 ترابایت ، 4 ترابایت و 6 ترابایت عرضه شده است.

لازم بذکر می باشد که شرکت وسترن دیجیتال و سیگیت ، هارد اکسترنال مخصوص پلی استیشن 4 عرضه کرده اند.اما با توجه به اینکه این محصولات در بازار ایران موجود نیست در لیست بالا ذکر نشده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.