گوشی ارزان نوکیا به اندروید ۱۴ مجهز شد

گوشی ارزان نوکیا به اندروید ۱۴ مجهز شد

به‌گزارش آی‌تی‌هوم، HMD Global به‌روز‌رسانی اندروید ۱۴ را برای نوکیا G42 5G ارائه کرده است که در فهرست بهترین گوشی اقتصادی قرار دارد.

اندروید ۱۴ مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و بهبودها را به‌همراه دارد و حجم به‌روزرسانی آن برای گوشی نوکیا ۲٫۶۸ گیگابایت است. با این به‌روزرسانی، پچ امنیتی دسامبر (آذر و دی) نیز به نوکیا G42 اضافه می‌شود.

تغییرات جدیدی که با آپدیت اعمال می‌شوند، شامل مواردی مثل مدیریت داده‌های سلامتی، ارائه‌ی اطلاعات واضح‌تر درباره‌ی مجوز برنامه‌ها و تسهیل فرایند پذیرش یا رد مجوزهای مختلف است.

ویژگی‌های جدید تصویرمحور و صدامحور شامل روشن‌شدن فلاش دوربین و صفحه‌نمایش برای اعلان‌ها و فونت‌های بزرگ‌تر و مقیاس‌بندی بهتر می‌شود. در آپدیت جدید، کاربران می‌توانند ببینند که هر برنامه تا چه حد انرژی از باتری سلب کرده است.

سفارشی‌سازی بیشتر با ویژگی‌های جدید در صفحه‌ی قفل، الگوها، تم تک‌رنگ و پشتیبانی از تصاویر Ultra HDR دردسترس است. ژست‌های پیش‌بینی‌کننده و گزینه‌های اشتراک‌گذاری نیز بهبودیافته‌اند.

نوکیا G42 به صفحه‌نمایش ۶٫۵۶ اینچی +HD، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی مجهز است.

مشخصات دیگر گوشی نوکیا G42 5G شامل جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و حسگر اثرانگشت ادغام‌شده با کلید پاور و گواهی IP52 می‌شود. این دستگاه با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰ واتی عرضه شده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)