طراحی دوربین Mi 11 Pro توسط تصویر قاب محافظ آن لو رفت

طراحی دوربین Mi 11 Pro توسط تصویر قاب محافظ آن لو رفت
شرکت شیائومی به تازگی از جدیدترین پرچمدار خود یعنی می 11 رونمایی کرده است. حال طراحی دوربین Mi 11 Pro اطلاعاتی را از ظاهر پشت این محصول به ما میدهد.

طراحی دوربین Mi 11 Pro

کمپانی شیائومی اخیرا از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرده است که محبوبیت خاصی بین کاربران پیدا کرده است. این شرکت قصد دارد تا به زودی مدل پرو محصول معرفی شده خود را رونمایی کند. از قرار معلوم پردازنده آن، اسنپدراگون 888 است. حال به تازگی یک تصویر از طراحی دوربین Mi 11 Pro منتشر شده است که تائید کننده معرفی نسخه پرو می 11 در آینده نزدیک است.

طبق تصویر منتشر شده، یک دوربین سه گانه مستطیل شکل در پنل پشتی گوشی وجود دارد که ماژول دوربین در گوشه بالا و سمت چپ محصول قرار دارد. سنسور اصلی دارای برش دایره ای است اما سنسور زیر آن دارای برش مربع شکل است که به لنز تله فتو پریسکوپی اشاره دارد.

اگر بخواهیم بر طبق شایعات منتشر شده، درباره سنسور اصلی دوربین این محصول حدس بزنیم، باید بگوییم که این گوشی از لنز 50 مگاپیکسلی آیزوسل نسل دوم سامسونگ به عنوان دوربین اصلی استفاده خواهد کرد که در حال حاضر بزرگترین سنسور صنعت تصویر برداری است.

انتظار میرود که این محصول از یک زوم 120 برابری پشتیبانی کرده و بهبود هایی در زمینه عکاسی در شب به خود دیده است که آن را میتواند به بهترین مورد برای تصویر برداری در این زمینه تبدیل کند. همچنین انتظار میرود که این گوشی از یک صفحه نمایش 6.81 اینچ 2K خمیده با رزولیشن 1440 * 3200، پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره ببرد که به گفته کمپانی سازنده، گران قیمت ترین صفحه نمایش حال حاضر بازار بر روی این گوشی استفاده خواهد شد.
از آنجایی که هنوز اطلاعات رسمی توسط شیائومی مبنی بر زمان معرفی این محصول منتشر نشده است، زمان دقیقی برای معرفی این محصول وجود ندارد. اما انتظار میرود که این گجت دوست داشتنی در ماه جاری میلادی رونمایی شود.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)