طراحی دوربین P50 Pro همراه با دو حفره بسیار بزرگ لو رفت

طراحی دوربین P50 Pro همراه با دو حفره بسیار بزرگ لو رفت

اخیرا طراحی دوربین P50 Pro مورد انتظار شرکت هواوی درفضای مجازی منتشر شده است که نشان دهنده دو حفره بسیار بزرگ به عنوان جایگاه دوربین اصلی این محصول قدرتمند است

طبق گزارشات منتشر شده، شرکت هواوی قصد دارد تا از جدیدترین پرچم داران خود رونمایی کند. حال طراحی دوربین P50 Pro در فضای مجازی منتشر شده است. 

اخیرا طراحی دوربین P50 Pro مورد انتظار شرکت هواوی درفضای مجازی منتشر شده است که نشان دهنده دو حفره بسیار بزرگ به عنوان جایگاه دوربین اصلی این محصول قدرتمند است. 

طبق اخبار منتشر شده اخیر که توسط افشا کننده ای با نام استیو همرستوفر منتشر شده است، محصول مورد بحث از یک پنل شیشه ای برای قسمت پشتی خود استفاده می کند. همچنین فریم دور این گوشی فلزی بوده و لبه های بالایی و پایینی آن صاف هستند.

طبق این گزارش، گجت مورد بحث در اندازه ۸.۶ × ۷۳ × ۱۵۹ میلی متر و از یک صفحه نمایش6.6 اینچ با لبه های کناری خمیده استفاده می کند.

دوربین سلفی این محصول نیز به صورت حفره ای و در وسط قسمت بالایی گوشی قرار گرفته است. با یک نگاه ساده به تصویر منتشر شده شما می توانید از کیفیت بالای محصول مورد بحث آگاه شوید که تمام نیازهای کاربران را از لحاظ طراحی، برطرف می کند.

اما چیزی که در این محصول مورد توجه واقع شده، مجموعه دوربین پشتی آن است. البته هنوز آقای همرستوفر اطلاعات دقیقی درباره دوربین این محصول منتشر نکرده است. اما چیزی که از ظاهر این گوشی مشخص است، حضور دو حفره بزرگ، ارزش تغییرات اساسی اعمال شده طراحی در این گجت را دارند یا خیر.

اخبار دیگری درباره این محصول منتشر شده اند مبنی بر اینکه شرکت هواوی از طراحی دایره ای استفاده شده در سری P40 دست کشیده و به دنبال یک طراحی جدید برای خانواده پرچمداران جدید خود بوده است. همچنین گفته می شود که گوشی فوق از فناوری حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش به عنوان سیستم احراز هویت بهره می برد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)