طراحی پنل پشتی شیائومی 12 اولترا با چینش عجیب دوربین فاش شد

طراحی پنل پشتی شیائومی 12 اولترا با چینش عجیب دوربین فاش شد
به تازگی تصاویر رندر سه بعدی پنل پشتی و ویدئویی از شیائومی 12 اولترا پرچم دار آینده ی این شرکت، منتشر شده است که ظاهر غیر معمولی چینش دوربین را نشان می دهد.

طراحی پنل پشتی شیائومی 12 اولترا با چینش عجیب دوربین فاش شد

می 11 اولترا شیائومی با چینش دوربین غیرمتعارفی عرضه شد که از یک طرف به طرف دیگر کشیده شده است و صفحه نمایش کوچکی را به ترکیب مذکور اضافه می کند. جانشین آن، 12 اولترا، دیگر پیشوند Mi را در ابتدای نام گوشی ندارد. به گزارش جی اس ام آرنا و طبق برخی تصاویر فاش شده، گوشی پرچم دار آینده ی شیائومی ظاهری متعارف دارد.

وب سایت هلندی LetsGoDigital رندرهای مفهومی سه بعدی این گوشی را منتشر کرده است. 

دوربین اصلی و دوربین فوق عریض در مرکز و سمت چپ و لنز پریسکوپ تله فوتو در پایین چیدمان قرار دارند. دوربین چهارمی هم بالای مرکز وجود دارد که ممکن است حسگر TOF (مدت پرواز) یا تله فوتو با بردی کوتاه تر در محدوده 2x-3x باشد. سایر المان های این قسمت فلاش LED و حسگر نور و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) را شامل خواهد شد. 

در اوایل سال 2021، افشاگری خوش نام فاش کرد که لایکا با شیائومی همکاری اش را آغاز کرده است و امکان عرضه ی 12 اولترا با لوگو سازنده ی دوربین وجود خواهد داشت. این موضوع را هنوز لایکا تایید نکرده است؛ اما چنین رویه ای غیر عادی نیست؛ زیرا ZEISS حتی با وجود سونی و ویوو و نوکیا نیز، شرکای زیادی دارد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)