سریع ترین هارد دیسک ۱۲TB سیگیت

سریع ترین هارد دیسک ۱۲TB سیگیت
سریع ترین هارد دیسک ۱۲TB سیگیت

سریع ترین هارد دیسک ۱۲TB سیگیت

شرکت نام آشنای سیگیت از سریع ‌ترین، پرظرفیت ‌ترین و مطمئن ‌ترین هارد دیسک مخصوص رایانه‌های دسکتاپ رونمایی به عمل آورد.

این محصول BarraCuda Pro HDD نام دارد و ظرفیت ذخیره‌سازی آن ۱۲ ترابایت است.

این ظرفیت ذخیره‌سازی چندین برابر بیشتر از ظرفیت ذخیره‌سازی هارد دیسک‌های تولید شده توسط نزدیک‌ترین رقبای سیگیت است. با توجه به این موضوع که هر روز شاهد رشد تولید محتوای با کیفیت ۴K هستیم، مسلما تولیدکنندگان محتوا به دنبال هارد دیسک ‌هایی هستند که ظرفیت ذخیره‌سازی داده در آن‌ها تا جایی که امکان دارد زیاد باشد تا بدین طریق نیاز آن‌ها برای مدیریت و ویرایش کارها و نیز اجرای بازی‌های رایانه‌ای در دسکتاپ‌ها برطرف شود.

علاوه بر محصول نامبرده، کمپانی سیگیت از دو هارد درایو ۱۲ ترابایتی دیگر به نام‌ IronWolf و IronWolf Pro نیز رونمایی کرده است. این دو هارد دیسک ظرفیت ذخیره‌سازی بالا، قابلیت اطمینان و عملکرد مناسبی را ارائه می‌دهند . مت رادلِج معاون ارشد بازاریابی کسب و کار در کمپانی سیگیت می‌گوید: «مشتریان و شرکای تجاری ما که نیاز به فضای ذخیره‌سازی خیلی زیادی دارند از ما درخواست کرده‌اند تا جدیدترین و بزرگ‌ ترین تکنولوژی‌ها را در کنار افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی و عملکرد بالا در محصولات خود بگنجانیم.

با محصولات ۱۲ ترابایتی سری پرو، مشتریان سیگیت می‌توانند در سیستم ‌های خود به فضای ذخیره‌سازی بسیار زیاد و قابل توجهی دسترسی داشته باشند و بدین ترتیب این افراد می‌توانند داده‌های دیجیتالی بیشتری را روی سیستم‌های خود نگه‌داری کنند.»

هم‌اکنون هر سه هارد دیسک ۱۲ ترابایتی IronWolf، IronWolf Pro و BarraCuda Pro در سراسر جهان در دسترس مشتریان قرار دارند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.