اولین تصویر رندر هواوی پی 50 پرو منتشر شد

اولین تصویر رندر هواوی پی 50 پرو منتشر شد

هواوی پی 50 پرو

امروز اولین تصویر رندر پرچم دار بعدی هواوی که احتمالا پی 50 پرو نام دارد، منتشر شد. گفته می شود این گوشی یکی از رقیب های سر سخت سری گلکسی اس 21 خواهد بود.

گفته می شود هواوی تا چند وقت دیگر پی 50 پرو را راهی بازار می کند. امروز اولین تصویر رندر این پرچم دار در Android Authority منتشر شده است که قاب جلوی آن را نشان می دهد. براساس این تصویر، پرچم دار بعدی هواوی تغییراتی در مقایسه با هواوی پی 40 پرو دارد.به طور مثال، دوربین سلفی دوگانه حفره ای پی 40 پرو، روی این گوشی دیده نمی شود. پی 50 پرو تنها یک دوربین سلفی دارد که به صورت حفره ای روی صفحه نمایش قرار گرفته است؛ شبیه گوشی های گلکسی نوت 20 سامسونگ.

براساس شایعات، پی 50 پرو صفحه نمایش 6/6 اینچی دارد و بدنه آن در ابعاد 73 در 159 میلی متر ساخته شده است. به نظر می رسد با گوشی نسبتا جمع و جوری سروکار خواهیم داشت.

این احتمال وجود داردکه پرچم دار بعدی هواوی با تراشه Kirin 9000 راهی بازار شود و ظرفیت رم بالایی داشته باشد. طبق شایعات، پی 50 پرو به احتمال زیاد با سیستم عامل Harmony راهی بازار می شود.

هواوی P40 در ماه مارس سال 2020 راهی بازار شد و این احتمال وجود دارد که P50 هم در سه ماهه اول سال 2021 در اختیار کاربران قرار بگیرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)