اولین به روزرسانی بزرگ ویندوز 11 ماه مه 2022 نهایی خواهد شد

اولین به روزرسانی بزرگ ویندوز 11 ماه مه 2022 نهایی خواهد شد
اولین به روزرسانی بزرگ ویندوز 11 با نام رمز Sun Valley 2 قرار است در ماه مه 2022 (اردیبهشت 1401) نهایی و تابستان همان سال برای عموم عرضه شود.

اولین به روزرسانی بزرگ ویندوز 11 ماه مه 2022 نهایی خواهد شد

بی شک برجسته ترین اتفاق 2021 برای مایکروسافت انتشار ویندوز 11 بود که ماه اکتبر نهایی شده و قرار است تابستان سال آینده در دسترس تقریبا تمام سیستم های واجد شرایط قرار بگیرد. تا آن زمان، مایکروسافت برای عرضه ی اولین به روزرسانی بزرگ ویندوز 11 نیز آماده خواهد بود. 

برخلاف ویندوز 10، جدیدترین نسخه ی سیستم عامل مایکروسافت تنها یک به روزرسانی بزرگ در سال دریافت خواهد کرد. به گزارش  WindowsCentral، برنامه ی فعلی تکمیل توسعه ی نسخه 22H2 ویندوز 11 برای ماه مه 2022 طراحی شده است و انتظار می رود بیلد نهایی در تابستان عرضه شود. 

از آن جایی که بیلد اولیه ی ویندوز 11 با باگ های فراوانی همراه بود، رابط کاربری بخش هایی از سیستم عامل هنوز به طور یکپارچه تغییر نکرده است. این به روزرسانی به شدت مورد انتظار است. مایکروسافت نیز اعلام کرده نسخه ی 22H2 قرار است بهبودی ها و تغییراتی را که موفق به راهیابی به نسخه ی اولیه نشده اند، به سیستم عامل اضافه کند. 

به گفته ی WindowsCentral، این شرکت قصد دارد در سال 2022 روی «ویندوز مبتنی بر ARM» تمرکز کند و مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای عرضه ی کیت توسعه دهندگان ARM خود با پردازنده ی پرچم دار مبتنی بر اسنپدراگون 8cx Gen3 کوالکام است. 

مایکروسافت در آخرین بیلدهای منتشر شده در کانال توسعه دهنده برای اینسایدرها، منوی استارت ویندوز 11 را بهبود بخشیده است. همچنین انتظار می رود پشتیبانی از ویجت های سازندگان دیگر و حالت تاریک در سراسر سیستم در این به روزرسانی بزرگ ارائه شود. 
مایکروسافت همچنین تا چند ماه دیگر روی عرضه ی ویندوز 11 برای تمام سیستم های واجد شرایط متمرکز خواهد بود. به گفته ی این شرکت تمام دستگاه های واجد شرایط تا اواسط 2022 به روزرسانی رایگان به ویندوز 11 را دریافت خواهند کرد. 
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)