اولین گوشی تاشدنی وان پلاس احتمالا شباهت زیادی به Oppo Find N خواهد داشت

اولین گوشی تاشدنی وان پلاس احتمالا شباهت زیادی به Oppo Find N خواهد داشت
اطلاعات فاش شده نشان می دهد که اولین گوشی تاشدنی وان پلاس احتمالا به طور کامل شبیه به Oppo Find N خواهد بود.

اولین گوشی تاشدنی وان پلاس احتمالا شباهت زیادی به Oppo Find N خواهد داشت

وان پلاس در سال 2021 به طور کامل با شرکت تابعش، یعنی اوپو ادغام شد. این شرکت ها در همه ی بخش ها از تیم های تحقیق و توسعه و طراحی گرفته تا توسعه دهندگان نرم افزار با هم مشترک هستند و تنها در قسمت پرسنل بازاریابی سهم مشترکی ندارند. 

به‌ نقل از androidauthority، شایعات اولیه نشان می‌ دهند که اولین گوشی تاشدنی وان‌ پلاس، شباهت کاملی به گوشی تاشدنی اوپو Find N دارد. این گوشی اوپو اواخر سال ۲۰۲۱ در چین معرفی و عرضه شد؛ اما روانه‌ ی بازار سایر کشورها نشده است.

نکته قابل توجه این است که اوپو Find N ابعادی بسیار کوچک تر از گوشی تا شدنی گلکسی زد فولد 3 سامسونگ دارد. افزون بر این، دارای لولایی با طراحی خوش ساخت است که به بسته شدن یکپارچه ی آن کمک می کند. از طرفی دیگر بسیار بهتر از لولای سامسونگ است؛ چرا که خط تاشدگی روی صفحه نمایش وجود ندارد. 

این امکان وجود دارد که اوپو گوشی تاشدنی Find N را به هیچ کشور دیگری عرضه نکند؛ اما اگر گوشی وان پلاس تمایل دارد محصولات خود را که از اوپو کپی شده است، تغییر دهد. اگر وان پلاس بتواند طراحی را به اندازه کافی تغییر دهد تا آن ها را منحصر به فرد نگه دارد، شایداین دو گوشی در برخی بازارها با هم وجود داشته باشند. 

چندی پیش جدول زمانی برای عرضه ی گوشی های هوشمند وان پلاس فاش شده بود؛ اما خبری از گوشی تاشو نبود. بنابراین، احتمالا گوشی تاشدنی وان پلاس تا سال 2023 عرضه نخواهد شد. 

با وجود این، از طرفی دیگر این جدول زمانی از همان منبع شایعات تاشو که در این گزارش گفته شد آمده است. هنوز اخبار رسمی دردسترس نیست؛ پس شاید این گوشی اواخر سال 2022 عرضه شود. در نهایت با گذشت زمان همه چیز مشخص خواهد شد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)