نخستین دستبند هوشمند وان پلاس با سنسور SpO2 از راه میرسد

نخستین دستبند هوشمند وان پلاس با سنسور SpO2 از راه میرسد
نخستین دستبند هوشمند وان پلاس موسوم به OnePlus Band در تاریخ یازدهم ژانویه در اختیار علاقه مندان قرار میگیرد. این دستگاه به سنسور SpO2 مجهز شده و میزان اکسیژن خود را پایش میکند.

دستبند هوشمند وان پلاس با سنسور SpO2

به تازگی تیزری از وان پلاس در آمازون پخش شده که نوید رونمایی از یک دستبند هوشمند را میدهد که قرار است برای فروش بصورت آنلاین روی وب قرار بگیرد. فروش این دستبند در فروشگاه های غیرآنلاین نیز وجود دارد.

همانطور که میدانید وان پلاس اخیرا از آماده سازی روی یک دستبند هوشمند به نام OnePlus Band خبر داده است. این شرکت در 11 ژانویه (بیست و دوم دی ماه) به صورت رسمی از دستبند هوشمند خود رونمایی خواهد کرد. با این که این شرکت تا کنون هیچ اطلاعاتی درباره این محصول منتشر نکرده، اما گزارشات حاکی از آن است که این محصول با قیمت 34 دلار به فروش میرسد.

شایعات حاکی از آن است که این محصول پوشیدنی دارای یک صفحه نمایش لمسی 1.1 اینچ امولد باشد. این محصول همچنین مجهز به سنسور ضربان قلب لحظه ای و یک حسگر SpO2 است که وظیفه اندازه گیری میزان اکسیژن خون را دارد. قابلیت مانیتور کردن خواب نیز از دیگر ویژگی های بارز این دستبند هوشمند است.

انتظار میرود که این محصول دارای 13 حالت مختلف برای ردیابی تمرینات ورزشی باشد. این دستگاه از گواهی IP68 بهره مند بوده که آن را در برابر آب و گرد و خاک مقاوم میکند. گزارشی دیگر حاکی از آن است که کاربر میتواند با یک بار شارژ، به مدت چهارده روز از دستبند هوشمند وان پلاس استفاده کند.

وان پلاس با رونمایی از این محصول وارد رقابتی با شرکت هایی همچون شیائومی، ریلمی، آنر در بازار خواهد شد که همه آنها برچسب قیمتی تقریبا مشابهی دارند. باید دید که وان پلاس چطور خود را در بازار دستبند های سلامتی متمایز خواهد کرد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)