اولین ساعت هوشمند وان پلاس اوایل سال 2021 راهی بازار می شود

اولین ساعت هوشمند وان پلاس اوایل سال 2021 راهی بازار می شود

OnePlus

وان پلاس در حال ساخت ساعت هوشمند است و اوایل سال آینده آن را راهی بازار می کند. این خبر را مدیرعامل وان پلاس در توییتر اعلام کرده است.

مدیرعامل وان پلاس شایعه چند ماه اخیر درباره ساعت هوشمند این شرکت را تایید کرد و مشخص شد که اولین ساعت هوشمند وان پلاس در سال 2021 راهی بازار می شود. البته وان پلاس قبلا تلاش کرده بود که ساعت هوشمند بسازد؛ اما به نظر این بار جدی تر وارد این حوزه شده است.

کارل پای، هم بنیان گذار وان پلاس، در سال 2016 طرحی از یک ساعت هوشمند منتشر کرد؛ ولی آن طرح هیچ وقت ساخته نشد و وان پلاس تمرکز خود را روی ساخت گوشی گذاشت.
از آن زمان، وان پلاس محصولات مختلفی راهی بازار کرده است که از آن جمله می توان به وان پلاس بادز اشاره کرد. پس اصلا جای تعجب نیست که این شرکت ساعت هوشمند راهی بازار کند. البته هنوز هیچ اطلاعاتی درباره ساعت هوشمند وان پلاس منتشر نشده است و مشخص نیست ظاهر آن چگونه خواهد بود. حتی معلوم نیست از چه سیستم عاملی برای این محصول استفاده می شود.

پت لائو، یکی دیگر از بنیان گذاران وان پلاس، به این موضوع اشاره کرده است که با همکاری گوگل، قصد دارند سیستم عامل این ساعت هوشمند را توسعه بدهند. در حال حاضر فقط می دانیم این محصول سال آینده راهی بازار می شود. شاید در کنار معرفی وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو در ماه مارس سال 2021، ساعت هوشمند وان پلاس معرفی شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)