اولین گوشی تاشوی اوپو احتمالا ماه آینده معرفی خواهد شد

اولین گوشی تاشوی اوپو احتمالا ماه آینده معرفی خواهد شد

اولین گوشی تاشوی اوپو احتمالا ماه آینده معرفی خواهد شد

طبق شایعات منتشرشده، گوشی تاشوی اوپو با صفحه‌نمایش داخلی 8 اینچ و نرخ نوسازی 120 هرتز در ماه نوامبر (آبان و آذر 1400) رسما رونمایی خواهد شد.

مدت زیادی است که شایعات مختلفی مبنی بر رونمایی اولین گوشی هوشمند تاشوی اوپو منتشر می‌شود و حتی گفته شد که در سال 2021 این گوشی تاشو عرضه خواهد شد. درحالی‌که در برخی شایعات به رونمایی آن در نیمه‌ی اول سال 2021 اشاره شده بود؛ اما به نظر می‌رسد که در نهایت تا قبل از پایان سال 2021 شاهد معرفی رسمی گوشی تاشوی اوپو باشیم.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا و طبق جدیدترین شایعه، انتظار می‌رود که این گوشی تاشو در ماه نوامبر (آبان و آذر 1400) رسما رونمایی شود. به‌نظر می‌رسد که گوشی تاشوی اوپو به صفحه‌نمایش داخلی 8 اینچ با نرخ نوسازی 120 هرتز و فناوری LTPO مجهز خواهد شد که احتمالا توسط سامسونگ ساخته می‌شود. این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون 88 کوالکام بهره خواهد برد.

طبق شایعات، گوشی تاشو اوپو ارزان نخواهد بودکه از این جهت تعجب‌آور نیست. تاکنون هیچ اشاره‌ای به عرضه‌ی این دستگاه در بازارهای جهانی نشده و می‌توان حدس زد که در بازار چین عرضه خواهد شد. اما در نهایت باید منتظر بمانیم که آیا مانند میکس 4 شیائومی تنها در بازار چین ارائه خواهد شد یا عرضه‌ی گسترده‌تری در سایر بازارها خواهد داشت.

شایعات قبل نشان داد که گوشی تاشوی اوپو دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسل با حسگر IMX766 سونی، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسل و همچنین حسگر اثرانگشت در کنار خواهد بود.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)