اولین رندرهای وان پلاس 10 پرو با طراحی متفاوت دوربین منتشر شد

اولین رندرهای وان پلاس 10 پرو با طراحی متفاوت دوربین منتشر شد
اولین رندرهای کامپیوتری وان پلاس 10 پرو فاش شده و دستگاهی را نشان می دهد که ماژول دوربین عقب آن کمی شبیه گلکسی S21 اولترا است. البته این ماژول اندازه بسیار بزرگتری دارد و از سه سنسور میزبانی می کند.

اولین رندرهای وان پلاس 10 پرو با طراحی متفاوت دوربین منتشر شد

رندرهای وان پلاس 10 پرو به لطف دو منبع آگاه به نام OnLeaks و Zouton به سطح اینترنت راه پیدا کرده اند و نشان می دهد که پرچمدار بعدی این شرکت از نظر ظاهری چگونه خواهد بود. وان پلاس 10 پرو از ماژول دوربینی بهره می برد که با نسل های قبلی بسیار متفاوت است. این ماژول حالا بزرگ تر شده و مثل سری گلکسی S21 در فریم دستگاه ترکیب می شود. 

در این ماژول 3 سنسور را می بینیم که با چینش 2 در 2 در کنار یک فلش LED قرار گرفته اند. اندازه سنسورها بسیار بزرگ به نظر می رسد و به همین خاطر فضای زیادی برای برای آن ها در نظر گرفته شده است. خود قاب عقب ظاهرا دارای الگوی خاصی است که نگه داشتن دستگاه در داخل دست را راحت تر می کند.

دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست بدنه دیده می شوند و به نظر می رسد که روی دکمه پاور هم شیارهای خاصی تعبیه شده تا از دکمه های تنظیم صدا متمایز باشد. متاسفانه برخلاف نسل های قبلی اثری از اسلایدر هشدار در این گوشی دییده نمی شود. 

وان پلاس 10 پرو احتمالا نمایشگری 6.7 اینچی با رزولوشن 1440P و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد داشت. این گوشی با چیپست پرچمدار بعدی کوالکام به بازار می آید که احتمالا اسنپدراگون 898 نام دارد. وان پلاس 10 پرو انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین خواهد کرد که با فناوری شارژ سریع Warp Charge سازگار خواهد بود. 

انتظار داریم این موبایل را با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ببینیم. وان پلاس 10 پرو با اندروید 12 عرضه می شود اما مشخص نیست که رابط کاربری آن OxygenOS خواهد بود یا ColorOS. با توجه به اینکه زمان زیادی تا عرضه این گوشی مانده، باید منتظر گزارش های بیشتری درباره آن باشیم.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)