گلکسی A33 احتمالا در پنج رنگ عرضه خواهد شد

گلکسی A33 احتمالا در پنج رنگ عرضه خواهد شد
طبق گزارش منتشرشده، گلکسی A33 سامسونگ احتمالا در پنج رنگ از جمله نارنجی عرضه خواهد شد و از دوربین سلفی 13 مگاپیکسل برخوردار خواهد بود.

گلکسی A33 احتمالا در پنج رنگ عرضه خواهد شد

اولین بار حدود یک ماه پیش در گزارشی اعلام شد سامسونگ در حال تولید گلکسی A33 است که جانشین گلکسی A32 خواهد شد. همان‌طور که انتظار می‌رود، احتمالا شباهت‌هایی بین این دو گوشی وجود خواهد داشت.

به نقل از سم‌موبایل، این احتمال وجود دارد که هر دو دستگاه از نظر طراحی شبیه به هم باشند. همچنین احتمال دارد که دستگاه جدید با رنگ‌های مشابه جانشین خود در دسترس قرار بگیرد.

در حال حاضر اطلاعات کمی درباره‌ی مشخصات گلکسی A33 وجود دارد. تنها می‌توان امیدوار بود که عملکرد نسبتا کندی که در گلکسی A32 شاهد بودیم، با رونمایی جانشین آن برطرف شود. هنگام استفاده از گلکسی A32 تأخیر زیادی را تجربه می‌کنید که از این جهت برای کاربر ناامیدکننده خواهد بود.

به گزارش گلکسی کلاب، گلکسی A33 در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی روشن و نارنجی عرضه خواهد شد. گفتنی است گلکسی A32 نیز با این رنگ‌ها به‌غیر از نارنجی عرضه شد. این گزارش همچنین اشاره می‌کند که گلکسی A33 مانند گلکسی A32 به دوربین سلفی 13 مگاپیکسل مجهز خواهد شد.

سامسونگ قصد دارد تا گوشی‌های 5G را با قیمتی پایین‌تر عرضه کند. به‌همین دلیل است که بسیاری از دستگاه‌های گلکسی A از مودم 5G پشتیبانی می‌کنند. از آنجایی که گلکسی A32 از مودم 5G بهره می‌برد، انتظار می‌رود که گلکسی A33 نیز دارای مودم 5G باشد.

هنوز مشخص نیست که گلکسی A33 چه زمانی وارد بازار خواهد شد؛ اما بدیهی است که جزو سری گلکسی A در سال 2022 خواهد بود. بنابراین باید اوایل سال آینده منتظر ورود این گوشی به بازار باشیم.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)