گلکسی A82 سامسونگ شاید به صفحه نمایش متحرک مجهز شود

گلکسی A82 سامسونگ شاید به صفحه نمایش متحرک مجهز شود

سامسونگ تصمیم دارد به زودی از گلکسی A82 رونمایی کند و با توجه به پتنتی که شرکت کره ای اخیرا ثبت کرده، صفحه نمایش این گوشی ممکن است متحرک باشد

به گزارش فون آرنا، سامسونگ گلکسی A82 5G در فهرست گواهی نامه بلوتوث SIG مشاهده شده است. این فهرست نشان می دهد گلکسی A82 که جانشین  A80  خواهد بود، از بلوتوث نسخه ی 5 بهره می برد. براساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی به زودی رونمایی خواهد شد.

گلکسی  A82 در گیگ بنج نیز رؤیت شده است. طبق برنامه تست عملکرد، این گوشی با تراشه ی اسنپدراگون 855 پلاس و سیستم عامل اندروید 11 عرضه خواهد شد.

گلکسی A52 و گلکسی A72، دو عضو دیگر از سری گلکسی A هستند که به زودی معرفی خواهد شد. انتظار می رود گلکسی A82 به صفحه نمایش امولد با نرخ نوسازی بالا و دوربین چهارگانه مجهز شود.

گلکسی A80 به دلیل داشتن ماژول دوربین چرخشی که روی مکانیزم کشویی پاپ آپ قرار گرفته، مشهور است. صفحه نمایش Galaxy A82 فاقد هر گونه حفره یا ناچ برای دوربین سلفی خواهد بود و اجازه می دهد کاربر از یک تجربه واقعی تمام صفحه بدون هر گونه بریدگی یا حفره بهره مند شود.

پتنتی که سامسونگ اخیرا ثبت کرده است، مکانیزم جدیدی را نشان می دهد که دوربین آن مانند نسل قبل نمی چرخد؛ بلکه در دو جهت مختلف یک محور جابجا می شود. اگر نمایشگر به سمت پایین حرکت کند، دوربین جلو به نمایش در می آید. اگر گلکسی A82 به این قابلیت مجهز شود، همان تجربه نسل قبلی صفحه نمایش را برای کاربرانش به ارمغان خواهد آورد.

اگر پنل عقب به سمت پایین حرکت داده شود، دوربین اصلی به همراه یک بلندگوی گوشی نمایان می شود. بلندگو توسط AKG تولید شده و سامسونگ قبلا روی هدفون پرچمداران خود آن را به کار برده است.

تصویر رندر بسیار جالبی در LetsGoDigital منتشر شده است که نشان می دهد گلکسی A82 در صورت استفاده از فناوری توصیف شده، چگونه خواهد بود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)