آپدیت گلکسی S21 مشکلات دوربین این سری را برطرف می کند

آپدیت گلکسی S21 مشکلات دوربین این سری را برطرف می کند
بعد از انتشار خبر مشکلات و سرعت پایین عکاسی در جدیدترین پرچمداران سامسونگ، این شرکت تصمیم گرفته است تا آنها را در آپدیت گلکسی S21 حل کند.

آپدیت گلکسی S21 مشکلات دوربین این سری را برطرف می کند

با انتشار انتقادات برخی کاربران درباره مشکلات دوربین جدیدترین پرچمداران غول کره ای، شرکت سامسونگ این نوید را به کاربران خواهد داد که بزودی تمامی مشکلات گزارش شده توسط یک بروزرسانی نرم افزاری حل خواهد شد. حال به نظر می رسد آپدیت گلکسی S21 برای مشتریان آمریکایی این کمپانی منتشر شده است. 

در نسخه جدید نه تنها مشکلات دوربین این سری برطرف شده است، بلکه بهبودهایی در عملکرد کلی سیستم عامل صورت گرفته و پچ امنیتی ماه جاری میلادی نیز در آن گنچانده شده است. به یاد داشته باشید این نسخه فعلا فقط برای کاربران ساکن ایالات متحده قابل دانلود بوده و دیگر کاربران فعلا باید منتظر عرضه جهانی آن باشند.

به گفته سامسونگ، مهم ترین عناوینی که مشتریان ما می توانند از این بروزرسانی انتظار داشته باشید این نسخه فعلا فقط برای کاربران ساکن ایالات متحده قابل دانلود بوده و دیگر کاربران فعلا باید منتظر عرضه جهانی آن باشند.

در کنار تمام این بهبودها، قابلیت جدیدی به سری جدید اضافه شده است که به کاربران این امکان را می دهد تا کدهای QR ثبت شده در گالری گوشی را نیز اسکن کنند. هم چنین گفته می شود ویژگی جلوه های تماس ویدیویی نیز با بهبودهای چشمگیری همراه شده است.

همانطور که اعلام شد، سامسونگ قول داده است تا تمامی مشکلات پیرامون دوربین سری اس 21 را حل کند. بروزرسانی جدید شامل پچ ماه ژوئن شده و بزودی برای تمامی کاربران پرچمداران جدید سامسونگ قرار خواهد گرفت.
البته کاربران نسخه اگزینوس ایران هنوز این بروزرسانی را دریافت نکرده اند و باید زمان بیشتری را منتظر نسخه جدید و حل مشکلات گزارش شده باشند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)