سری گلکسی S23 احتمالا جزو اولین گوشی های مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ خواهند بود

سری گلکسی S23 احتمالا جزو اولین گوشی های مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ خواهند بود
جنگ مگاپیکسلی سامسونگ به تعویق افتاده است و ظاهرا سری گلکسی S23 به دوربین 200 مکاپیکسل خود سامسونگ مجهز خواهند شد.

سری گلکسی S23 احتمالا جزو اولین گوشی های مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ خواهند بود

چند ماه پیش شایعه شد که گلکسی اس 22 اولترا از دوربین 200 مگاپیکسلی بهره خواهند برد، با این وجود، شایعات مدت ها پیش به پایان رسید. این گوشی هوشمند از حسگر دوربین 108 مگاپیکسلی بهبودیافته اش بهره می برد؛ اما بدان معنا نیست که غول کره ای به جنگ مگاپیکسلی ادامه نمی دهد.

به نقل از سام موبایل و به گفته افشاگر مشهور، Ice Universe، سامسونگ در سال 2023 از حسگر های دوربین 200 مگاپیکسلی خود موسوم به ISOCELL HP1 در سری اس رونمایی خواهد کرد. طبق گزارش ها، گلکسی اس 23 اولترا به حسگر دوربین 200 مگاپیکسلی  مجهز خواهد شد که بی شک جزئیات بیشتری را در عکس ها و همچنین ضبط ویدئوهای 4K و 8K را با میدان دید وسیع تری ارائه خواهد داد. 

ISOCELL HP1، اولین حسگر دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ، چند ماه پیش برای گوشی های هوشمند رونمایی شد. ISOCELL HP1 دارای حسگر 1/1.22 اینچی با پیکسل های 0.64 میکرومتر است و می تواند تصاویر با وضوح 50 مگاپیکسلی را با ترکیب کردن هر چهار پیکسل مجاور (Pixel Binning) و تصاویر 12.5 مگاپیکسلی را با ترکیب کردن هر 16 پیکسل مجاور ثبت کند. این حسگر احتمالا سال آینده میلادی در گوشی های هوشمند غیرسامسونگ عرضه می شود. 

سامسونگ در گلکسی اس 22 اولترا از سومین نسخه حسگر 108 مگاپیکسلی خود استفاده خواهد کرد که جزئیات بیشتر، رنگ های دقیق تر و نویز کمتری را در مقایسه با حسگر  ISOCELL HM3 به کار رفته در گلکسی اس 21 اولترا ارائه خواهد داد. افزون بر این، گلکسی S22 اولترا از دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 و 10 برابری استفاده خواهد کرد. 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)