سری گلکسی تب اس 8 نسخه بهبود یافته ای از سری گلکسی تب اس 7 خواهد بود

سری گلکسی تب اس 8 نسخه بهبود یافته ای از سری گلکسی تب اس 7 خواهد بود
ماه آگوست سال گذشته، شرکت سامسونگ از سری گلکسی تب اس 7 رونمایی کرد، حال شایعات درباره نسل بعدی این تبلت ها حاکی از آن است که، سری گلکسی تب اس 8 شاهد تغییرات انقلابی ای نخواهد بود.

سری گلکسی تب اس 8 نسخه بهبود یافته ای از سری گلکسی تب اس 7

شرکت سامسونگ قصد دارد امسال مثل سال های گذشته از دو تبلت پرچمدار خود یعنی سری گلکسی تب اس 8 رونمایی کند. طبق روال همیشگی شایعات پیرامون این سری در حال انتشار هستند. یکی از این شایعات توسط یک یوتیوبر نه چندان معروف با نام گلوکس پخش شده است. این فرد اعلام کرده است که تغییرات در سری تبلت های پرچمدار امسال سامسونگ به صورت جزئی خواهند بود. به گفته این یوتیوبر، سری تب اس 8 از پردازنده اسنپدراگون 888 بهره میبرد و از یک پنل ال سی دی 11 اینچ با قابلیت پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز استفاده خواهد کرد و حسگر اثر انگشت آنها بر روی دکمه پاور دستگاه خواهد بود. البته در نسخه اس 8 پلاس احتمال وجود یک صفحه نمایش امولد 12.4 اینچ در کنار نرخ تازه سازی 120 هرتز نیز وجود دارد و حسگر اثر انگشت نیز در زیر صفحه نمایش گنجانده خواهد خواهد شد. نسخه پلاس هم از پردازنده اسنپدراگون 888 بهره خواهد برد.

طبق شایعات این سری احتمالا در دو نسخه رم 8 و 12 گیگابایت عرضه خواهند شد. حافظه داخلی دو دستگاه فوق نیز به صورت سه مسخه 128، 256 و 512 گیگابایت است.

مدل اس 8 همانند نسل قبل خود، از یک باتری 8000 میلی آمپری و مدل اس 8 پلاس احتمالا از یک باتری 10090 میلی آمپری بهره خواهد برد. هر دو این تبلت ها از سرعت شارژ 25 وات پشتیبانی میکنند. البته در دو مدل سال گذشته ما شاهد پشتیبانی از سرعت شارژ 45 وات نیز بودیم.

در حالی که تغییرات سخت افزاری مدل های امسال انقلابی نیست، اما با این وجود ویژگی ها و تغییرات اعمال شده میتواند فعالیت های چند وظیفه ای را برای کاربران آسان تر کند.

قیمت دو دستگاه مورد بحث همانند نسل قبلی خواهد بود، برای اطلاع باید به شما بگوییم که دو مدل سال گذشته با برچسب های قیمتی 649 و 849 دلار عرضه شدند.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)