گوشی گلکسی زد فلیپ 3 در هفت مدل رنگ عرضه می شود

گوشی گلکسی زد فلیپ 3 در هفت مدل رنگ عرضه می شود
شرکت سامسونگ رنگ های گوشی Galaxy Z Flip 3 را برای عرضه مشخص کرد. رنگ های زیبای این گوشی تاشو جلوه خاصی به این موبایل داده است.

رنگ های رسمی جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ 

هفته گذشته کمپانی سامسونگ در رویداد آنکپد 2021 از گوشی جدید Galaxy Z Flip 3 رونمایی کرد.

بدون شک Galaxy Z Flip 3 یکی از بلندپروازانه ترین گوشی های تاشو این کمپانی کره ای است. این موبایل پتانسیل بسیار بالایی دارد و به لطف سخت افزار داخلی قدرتمند خود توانسته توجه بسیاری از کارشناسان و کاربران را به خود جلب کند. همچنین، طراحی دو رنگ که جلوه زیبایی به این گوشی تاشو داده است.

گوشی گلکسی  Z Flip 3 با توجه به 1000 دلاری خود توانسته عملکرد مناسبی نسبت به مدل های پیشین خود داشته باشد. ارتقا سخت افزار و مقاومت خوب این گوشی در برابر آب باعث شده است در برابر مدل قبلی خود که 1400 دلار قیمت داشت، شرایط بهتری داشته باشد.

برخی کاربران کنجکاو هستند که سامسونگ چه رنگ هایی را برای  Galaxy Z Flip 3 در نظر گرفته است. سامسونگ برای گوشی تاشوی جدید خود تعداد 7 رنگ را انتخاب کرده است. چهار رنگ از این تعداد به طور گسترده در اختیار نمایندگی های مجاز و خرده فروشان قرار خواهد گرفت. سه رنگ دیگر نیز جزء رنگ های خاص  Galaxy Z Flip 3 محسوب می شود، که در فروشگاه های رسمی سامسونگ در دسترس قرار می گیرد.

این اولین باری نیست که سامسونگ چنین سیاستی را اجرا می کند. پیش از این، کره ای ها سری Galaxy S21 را به این شکل عرضه کرده بودند.

شایان ذکر است، این شرکت برای گوشی Galaxy Z Flip 3 فقط سه رنگ در نظر گرفته است. این سه رنگ جزء رنگ های اصلی این گوشی محسوب می شوند. 

سامسونگ در نظر دارد چهار رنگ کرم، سبز، بنفش و مشکی فانتوم را برای عموم کاربران عرضه کند. سپس سه رنگ انحصاری خاکستری، سفید و صورتی را در فروشگاه های رسمی خود موجود خواهد کرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)