گلکسی زد فلیپ 3 احتمالا در 8 رنگ راهی بازار خواهد شد

گلکسی زد فلیپ 3 احتمالا در 8 رنگ راهی بازار خواهد شد
گفته میشود سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 در هشت رنگ خاکستری، سفید، آبی پررنگ، صورتی، بنفش، سبز، مشکی و بژ عرضه خواهد شد.

گلکسی زد فلیپ 3 احتمالا در 8 رنگ راهی بازار خواهد شد

سامسونگ در حال ساخت مدل بعدی گوشی های تاشدنی است و شایعات مختلفی درباره این محصولات منتشر میشود. گفته میشود گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 2 که طبق برخی شایعات، شاید با نام گلکسی زد فلیپ 3 راهی بازار شود، در رنگ های جدیدی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. جی اس ام آرنا اعلام کرده است که این گوشی در رنگ های خاکستری، سفید، آبی پررنگ و صورتی به فروش میرسد. گفته میشود گلکسی زد فلیپ 3 در رنگ های بنفش، سبز، مشکی و بژ هم راهی بازار خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ هشت رنگ مختلف برای این گوشی در نظر گرفته باشد؛ اما بعید به نظر میرسد که همه این رنگ ها را در یک منظقه مشاهده کنیم. سامسونگ معمولا رنگ های جدید را به مناسبت های مختلف راهی بازار میکند و هر کشور همه رنگ های یک گوشی را دریافت نخواهد کرد.

شایعه ای جدید روند ساخت گلکسی زد فلیپ 3 را تایید میکند و حتی به این موضوع اشاره دارد که سامسونگ نه تنها روی بهبود جنبه های فنی این گوشی کار میکند، بلکه روی ویژگی های بصری آن هم تمرکز کرده است.

هنوز اطلاعات زیادی درباره این گوشی تاشوی سامسونگ منتشر نشده است؛ اما بر اساس شایعات، این محصول خرداد ماه معرفی و راهی بازار خواهد شد. برخی از شایعات هم به این موضوع اشاره دارند که صفحه نمایش امولد این گوشی از تکنولوژی LTPO پشتیبانی میکند.

گفته میشود دوربین سلفی گلکسی زد فلیپ 3 زیر صفحه نمایش آن قرار گرفته است و حتی میتوان از S Pen روی صفحه نمایش استفاده کرد. البته به نظر میرسد جایی برای قرار دادن قلم داخل گوشی در نظر گرفته نشده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)