گلکسی زد فولد 3 دو شکاف فیزیکی سیم‌کارت و یک ای‌سیم دارد

گلکسی زد فولد 3 دو شکاف فیزیکی سیم‌کارت و یک ای‌سیم دارد
سامسونگ برای گلکسی زد فولد 3 دو شکاف فیزیکی سیم‌کارت و یک ای‌سیم در نظر گرفته است.

گلکسی زد فولد 3 دو شکاف فیزیکی سیم‌کارت و یک ای‌سیم دارد

گلکسی زد فولد 3 به‌روزرسانی‌های متعددی نسبت به نسل‌های پیشین خود یعنی زد فولد 2 و زد فولد داشته است. سامسونگ در ارتقای دستگاه جدید خود به حدی پیش رفته که قابلیت مقاومت در برابر آب گوشی‌های معمولی را به محصولات جدید تاشوی خود رسانده و آن‌ها را در این بخش با یکدیگر برابر کرده است. همچنین زد فولد 3 اولین گوشی هوشمند این شرکت است که از دوربین زیر صفحه‌نمایش استفاده می‌کند.

به گزارش Sammobile، سامسونگ علاوه بر موارد بزرگ، سراغ گزینه‌های کوچکتر نیز رفته که یکی از آن‌ها سیم‌کارت گلکسی زد فولد 3 است. بر خلاف دو دستگاه اول سری گلکسی فولد، Z Fold 3 دارای دو شکاف سیم‌کارت فیزیکی است و ای‌سیم (eSIM) نیز دارد.

بنابراین می‌توان از سه سیم‌کارت مختلف در نسل جدید تلفن‌های هوشمند تاشوی سامسونگ استفاده کرد؛ البته فقط دو مورد از آن‌ها می‌توانند هم‌زمان فعال باشند. این مسئله بدان معنا است که می‌توان دومین سیم‌کارت فیزیکی یا eSIM را فعال کرد و بین آن‌ها به‌طور هم‌زمان جابه‌جا شد. این یک ویژگی عالی برای کسانی است که چندین شماره تلفن دارند که اغلب در بازارهایی مانند هند صدق می‌کند؛ البته احتمالا اکثر مردم سه شماره تلفن ندارند.

متأسفانه هنوز خبری از پشتیبانی حافظه ذخیره‌سازی خارجی در گلکسی زد فولد 3 نیست. با توجه به این واقعیت که در سری گلکسی S21 نیز این ویژگی در دسترس نبود، به نظر نمی‌رسد گوشی‌های تاشو تا آینده‌ای نزدیک از این ویژگی پشتیبانی کنند. خوشبختانه می‌توانید نسل سوم گلکسی زد فولد را در دو نسخه 256 و 512گیگابایتی (هر دو دارای 12 گیگابایت رم) خریداری کنید.

اگر می‌خواهید درباره تغییرات بخش سیم‌کارت گلکسی زد فلیپ 3 بدانید، باید بگوییم که این دستگاه عملکرد دو سیم‌کارتی (یک شکاف سیم‌کارت فیزیکی و یک eSIM) ارائه می‌دهد؛ البته امیدواریم سال آینده این وضعیت تغییر کند.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)