نسخه جهانی شیائومی ۱۳ پرو هفتم اسفند معرفی خواهد شد

نسخه جهانی شیائومی ۱۳ پرو هفتم اسفند معرفی خواهد شد

شیائومی ماه دسامبر گوشی‌های شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو را برای بازار چین رونمایی کرد. این شرکت اکنون خود را برای عرضه‌ی جهانی پرچم‌داران جدیدش آماده می‌کند. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند این محصولات ۲۶ فوریه (۷ اسفند) برای سایر کشورهای جهان ازجمله هند عرضه خواهند شد. شما می‌توانید رویداد این شرکت چینی را ازطریق وب‌سایت رسمی و حساب‌های شبکه‌های اجتماعی آن به‌طور‌زنده تماشا کنید.

به‌نوشته‌ی GSMArena، یادداشت مطبوعاتی شیائومی درباره‌ی عرضه‌ی جهانی گوشی‌های پرچم‌دار جدید این شرکت به مدل استاندارد شیائومی ۱۳ اشاره نمی‌کند؛ بنابراین، نمی‌دانیم آیا نسخه‌ی جهانی این محصول نیز در رویداد MWC رونمایی خواهد شد یا خیر.

شیائومی ۱۳ پرو از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و نمایشگر ۶٫۷۳ اینچی LTPO OLED با وضوح QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و لایه‌ای محافظ از جنس گوریلاگلس وکتوس بهره می‌برد. این دستگاه به‌طور‌پیش‌فرض رابط‌ کاربری MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های نمایشگر شیائومی ۱۳ پرو می‌توان به پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR10 Plus اشاره کرد. این گوشی از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر نیز بهره می‌برد و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن در بریدگی پانچ‌هول بالای صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

شیائومی ۱۳ پرو از دوربین پشتی سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰٫۳ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولترا‌واید ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. گفتنی است این دوربین‌ها از لنزهای ساخت لایکا استفاده می‌کنند.

انرژی لازم برای کار با گوشی پرچم‌دار شیائومی ۱۳ پرو را باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم سریع ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات تأمین می‌کند. این دستگاه امکان شارژ معکوس بی‌سیم با توان ۱۰ وات را نیز ارائه می‌دهد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)