گوگل پیکسل 6 یک روز زودتر از آیفون 13 رونمایی می شود

گوگل پیکسل 6 یک روز زودتر از آیفون 13 رونمایی می شود
تا به امروز اخبار زیادی پیرامون گوشی های پیش روی گوگل منتشر شده اما جدیدترین اطلاعات درباره پیکسل 6 حاکی از معرفی زودهنگام این محصول است.

گوگل پیکسل 6 یک روز زودتر از آیفون 13 رونمایی می شود

تا به امروز اطلاعات زیادی درباره مشخصات کلیدی پیکسل 6 را در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. اما یکی از بزرگترین ابهامات سری جدید گوشی های گوگل زمان رونمایی از آنها بوده و حالا شایعاتی درباره آن منتشر شده است.

اوایل ماه جاری میلادی شرکت گوگل اعلام کرد پیکسل های جدید تا پاییز امسال بدست مشتریان خواهد رسید. حال یکی از افشاکنندگان فضای مجازی در ویبو با نام بالد پاندا ادعا می کند سری پیکسل 6 دقیقا یک روز قبل از آیفون 13 و در تاریخ 13 سپتامبر رونمایی خواهند شد.

جالب است بدانید سال گذشته پیکسل 5 در تاریخ 30 سپتامبر رسما رونمایی شد. بنابراین انتقال زمان رونمایی به 17 روز زودتر از گوشی های جدید غول فناوری خیلی دور از انتظار نیست. بخصوص وقتی پای رقابت با کمپانی بزرگی همچون اپل در میان باشد.

از طرفی سامسونگ نیز قصد دارد با معرفی گجت مقرون به صرفه خود یعنی گلکسی S21 FE در تاریخ 8 سپتامبر کار را برای سری آیفون 13 سخت تر کند. 

گفته می شود پیکسل 6 قرار است جذاب ترین گوشی هوشمند تولید شده در سال های اخیر توسط گوگل باشد. هم چنین گفته می شود این محصول از پردازنده 5 نانومتری ساخته شده توسط گوگل استفاده خواهد کرد. البته اعلام شده این چیپست با همکاری غول کره ای یعنی سامسونگ توسعه داده شده است.

از لحاظ دوربین گوشی جدید گوگل بالاخره ساختار نسل های پیشین خود را رها کرده و قرار است از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی استفاده کند. البته گفته می شود پیکسل 6 پرو از یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی با قدرت زوم اپتیکال 5 برابری بهره خواهد برد.

هم چنین اعلام شده است دستگاه های جدید از باتری بزرگ تر، حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش و فناوری UWB پشتیبانی خواهد کرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)