محبوبیت روز افزون هدفون های بی سیم TWS

محبوبیت روز افزون هدفون های بی سیم TWS

هدفون های بی سیم TWS

بررسی ها نشان می دهند که هدفونهای بی سیم TWS در نیمه دوم سال 2020 با محبوبیت چشمگیری مواجه شده اند. پیش بینی می شود این روند در سال 2021 نیز ادامه پیدا کند.

به گزارش Counterpoint Research، بازار محصولات پوشیدنی از جمله ساعت، مچ بند، هدفون و عینک هوشمند این روزها رشد قابل توجهی پیدا کرده است. بررسی های اخیر نشان می دهند که در سه ماهه سوم سال 2020، حدود 52 درصد از سهم بازار پوشیدنی مربوط به هندزفری و هدفون، 41 درصد مربوط به ساعت های هوشمند و گام شمارها و 7 درصد نیز مربوط به تجهیزات دیگر بوده است.

جالب است بدانید که رشد محصولات شنیداری (مانند هدفون، هندزفری وغیره) نسبت به سال 2019، با افزایش 83 درصدی رو به رو بوده و بیش از 239 میلیون نسخه از این دستگاه ها در فروشگاه های مختلف به فروش رسیده است. لیز لی، تحلیل گر Counterpoin Research، علت اصلی این امر را حذف جک 3.5 میلیمتری از دستگاه های جدید می داند.

آمار نشان می دهد که بازار ساعت های هوشمند در نیمه دوم سال 2020 رشد چندانی نداشته، با این حال انتظار می رود این روند در 2021 تغییر پیدا کند. طبق گفته سوجونگ لیم، تحلیلگر ارشد بازار، علاقه مردم به سلامتی و تناسب اندام و کاهش تدریجی قیمت اسمارت واچ، می تواند نقش قابل توجهی در این زمینه داشته باشد.

در رابطه با محصولات شنیداری باید بگوییم که اپل با در دست داشتن 29 درصد از سهم بازار در سه ماهه سوم 2020، با اقتدار در صدر جدول نشسته است، شیائومی و سامسونگ نیز به ترتیب 13 درصد و 5 درصد از سهم بازار را در اختیار دارند. رتبه چهارم و پنجم نیز متعلق به JBL و QCY است. اطلاعات بیشتر را در جدول زیر مشاهده کنید.

اینطور که پیداست هدفون های بی سیم TWS علاقه مندان بسیاری در سراسر دنیا دارند. طبق گفته تحلیلگران، محبوبیت این گجت ها در سال 2021 نیز همچنان ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)