آنر 50 احتمالا ماه آینده با طراحی شبیه رندرهای هواوی P50 معرفی می شود

آنر 50 احتمالا ماه آینده با طراحی شبیه رندرهای هواوی P50 معرفی می شود
آنر 50 اخیرا در پوستری فاش‌ شده دیده شده است. به ‌نظر می‌رسد طراحی آنر 50 مشابه هواوی P50 باشد و در پنل پشتی از دو دایره‌ ی بزرگ برای دوربین‌ ها میزبانی ‌‌کند.

ظاهرا آنر قصد دارد مستقیما سراغ سری آنر 50 (Honor 50) برود و این گوشی ها را می 2021 (اردیبهشت و خرداد 1400) رونمایی  کند

گوشی آنر V40 چند ماه پیش در چین معرفی شد و بسیاری از ما انتظار داشتیم شرکت چینی بخواهد مدل جهانی را در قالب سری آنر 40 رونمایی کند؛ اما GSMArena در گزارشی اختصاصی ادعا می کند به اسنادی دست یافته است که حقیقت جالبی دربر دارند.

ظاهرا آنر قصد دارد مستقیما سراغ سری آنر 50 (Honor 5) برود و این گوشی ها را می 2021 (اردیبهشت و خرداد 1400) رونمایی می کند. در ادامه، پوستری را می بینید که هنوز رسما منتشر نشده است. در پوستر زیر ، به طراحی دایره ای دوربین دقت کنید: 

GSMArena می گوید به طرح اولیه ی گوشی نیز دسترسی پیدا کرده است که نمای پشتی آنر 50 را نشان می دهد. به نظر می رسد جزیره ی دوربین میزبان دو دایره ی بزرگ است؛ دقیقا شبیه آنچه پیش تر در رندرهای منتسب به گوشی های سری هواوی P50 دیده بودیم. جالب است بدانید که دایره ی بالایی صرفا از یک دوربین و دایره ی پایینی از دو دوربین میزبانی می کند و در بین دو دایره، چراغ LED به چشم می خورد.

در حال حاضر، نمی توانیم چیزی را قطعا اعلام کنیم؛ اما آنچه در سمت راست تصویر بالا می بینیم، ظاهرا فیلتر(شاید لنز) متصل کردنی است که از طریق آهنربا به دوربین متصل می شود. این حلقه تا حدی توضیح می دهد که چرا دایره ی بالا فقط یک دوربین دارد (لنز باید در مرکز باش).
نکته ی دیگر اینکه فعلا جزئیاتی از دوربین گوشی آنر مدتی پیش از هواوی جدا شد و شاید بتواند در آنر 50 از خدمات موبایلی گوگل  استفاده کند.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)