آنر پلی 5 با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 66 وات عرضه خواهد شد

آنر پلی 5 با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 66 وات عرضه خواهد شد
آنر قصد دارد از گوشی هوشمندی با نام آنر پلی 5 5G در تاریخ 28 اردیبهشت 1400 رونمایی کند. طبق شایعات، این گوشی به صفحه نمایش 6/53 اینچی OLED و دوربین چهارگانه مجهز خواهد بود.

آنر پلی 5 با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 66 وات

به گزارش جی اس ام آرنا و به نقل از SeekDevice، آنر به صورت رسمی در ویبو اعلام کرده است که گوشی هوشمند آنر پلی 5 5G به شارژر 66 واتی مجهز خواهد بود. ماه گذشته نیز یک افشاگر، تصاویر رندری از آنر پلی 5 منتشر کرده بود.

روز گذشته آنر در ویبو تایید کرد که آنر پلی 5 در تاریخ 18 می (28 اردیبهشت 1400) رونمایی خواهد شد. بر اساس اخبار فاش شده و تیزر های تایید شده ای که تاکنون دیدیم، انتظار میرود آنر پلی 5 در چند نسخه معرفی میشود.

پوستر جدید نشان میدهد که آنر پلی 5 از فناوری 5G پشتیبانی میکند، اما مدل دیگر آن از این ویژگی برخوردار نیست؛ بنابراین با استناد به ساختار نام گذاری در پوستر بالا، احتمالا انواع 5G و LTE از این گوشی وجود خواهد داشت که هر کدام دارای مشخصات و دوربین متفاوتی هستند.

بر اساس شایعات قبلی، آنر پلی 5 به تراشه دایمنسیتی 800U مجهز خواهد شد و از صفحه نمایش 6/53 اینچی OLED با رزولوشن +Full HD بهره میبرد. در ادامه شایعات، آنر پلی 5 از دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و ثبت تصاویر ماکرو تشکیل شده است.

همچنین انتظار داریم اسکنر اثر انگشت داخل صفحه نمایش قرار داشته باشد و باتری با ظرفیت 3800 میلی آمپر ساعت انرژی این گوشی را تامین کند. در حال حاضر نمیدانیم که مشخصات گفته شده یک یا چند نسخه آنر پلی 5 را شامل میشود.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)