شایعه: آنر X30 Max با صفحه‌نمایش 7 اینچ به‌زودی معرفی خواهد شد

شایعه: آنر X30 Max با صفحه‌نمایش 7 اینچ به‌زودی معرفی خواهد شد
طبق گزارش منتشرشده، آنر ایکس 30 مکس از تراشه‌ی دایمنسیتی 1100 و دوربین اصلی 64 مگاپیکسل بهره خواهد برد و طبق شایعات، این گوشی قبل از 20 آبان رونمایی خواهد شد.

شایعه: آنر X30 Max با صفحه‌نمایش 7 اینچ به‌زودی معرفی خواهد شد

آنر ایکس 20 اس ای در ماه ژوئن (تیر 1400) و آنر ایکس 20 فایوجی در ماه آگوست (مرداد 1400) معرفی شدند. طبق ادعای گزارش‌های اخیر، این شرکت گوشی دیگری از سری ایکس 20 با نام آنر ایکس 20 مکس در ماه جاری معرفی خواهد کرد؛ اما به گزارش گیزموچاینا، گوشی بعدی سری ایکس این برند، ایکس 20 مکس نام ندارد. به گفته‌ی افشاگر معروف، Digital Chat Station، آنر در حال آماده شدن برای رونمایی آنر ایکس 30 مکس است.

این افشاگر ادعا کرده است که آنر ایکس 30 مکس باید قبل از جشنواره خرید Double Eleven در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان 1400) رونمایی شود. گوشی مذکور صفحه‌نمایش 7 اینچی خواهد داشت و تجربه‌ی صوتی و تصویری خوبی ارائه خواهد داد. افشاگر مربوطه اطلاعات دیگری درباره‌ی این گوشی آنر فاش نکرده است.

بر اساس یکی از پست‌های قبلی که در ویبو منتشر شده بود، یک مدل گوشی آنر در ماه گذشته با شماره مدل KKG-AN70 توسط 3C تأیید شده است و به‌عنوان آنر ایکس 30 مکس شناخته می‌شود. گواهینامه‌ی 3C نشان داد که احتمال دارد این گوشی با شارژ سریع 22/5 وات عرضه شود. طبق گزارش‌ها، آنر ایکس 30 مکس هفته‌ی گذشته در وب‌سایت CMIIT نیز مشاهده شده است.

اعتقاد بر این است که حروف «KKG» در شماره مدل به نام رمز آن، یعنی کینگ کنگ اشاره دارد. طبق گزارش‌های قبل، آنر ایکس 30 مکس به تراشه‌ی دایمنسیتی 1100 و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود. برای ثبت تصاویر، احتمال دارد دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسل، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل و دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسل وظیفه‌ی ثبت تصاویر را بر عهده داشته باشند.

آنر در ماه آگوست (مرداد 1400) از ساعت هوشمند آنر واچ جی‌اس 3 در چین رونمایی کرد. بر اساس گزارش‌های اخیر می‌توان پیش‌بینی کرد که این شرکت در زمان معرفی آنر ایکس 30 مکس، ساعت هوشمند مذکور را در دسترس علاقه‌مندان قرار بدهد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)