ساعت هوشمند Watch GT Runner هواوی با طراحی شیک، وزن سبک و قیمت 343 دلار معرفی شد

ساعت هوشمند Watch GT Runner هواوی با طراحی شیک، وزن سبک و قیمت 343 دلار معرفی شد
هواوی نسخه‌ی جدید Runner از سری Watch GT را رونمایی کرده است که بند و رابط کاربری آن با هدف کارایی ورزشی طراحی شده است.

ساعت هوشمند Watch GT Runner هواوی با طراحی شیک، وزن سبک و قیمت 343 دلار معرفی شد

به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، هواوی روز گذشته در جریان کنفرانس بزرگی در چین، تعدادی از محصولات جدید ازجمله ساعت هوشمند Watch GT Runner را معرفی کرد.

پس از معرفی سری Watch GT 3 در ماه اکتبر، هواوی ساعت هوشمند ورزشی جدیدی را با نام Watch GT Runner معرفی کرد. همان‌طور که از نام این پوشیدنی پیدا است، Watch GT Runner نسخه‌ی اسپرت‌تری از ساعت GT 3 محسوب می‌شود که از ساختار پلیمر تقویت‌شده با فیبر بهره می‌برد و وزن 38/5 گرم در مقایسه با ساعت GT 3 Pro با وزن 63 گرم دارد.

ساعت هوشمند Watch GT Runner به صفحه‌نمایش 1/43 اینچی AMOLED مجهز شده است و ضخامت 46 میلی‌متر دارد. حسگر ضربان قلب نوری Huawei TruSeen 5.0، پایش سطح اکسیژن خون (SpO2) و ردیابی فعالیت برای بیش از 100 حالت ورزشی وجود دارد.

افزون‌براین، دارای 4 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، موقعیت‌یابی GNSS، اتصال NFC و بلوتوث است. Watch GT Runner هواوی همچنین از میکروفون و بلندگوی داخلی بهره می‌برد؛ یعنی می‌توان از گوشی متصل شده و با دیگران تماس برقرار کرد. این ساعت هوشمند فشار 5 اتمسفر را در برابر آب را تحمل می‌کند و با یک بار شارژ تا 14 روز دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند Watch GT Runner هواوی در رنگ‌های خاکستری و مشکی و با قیمت 2188 یوآن (343 دلار) فروخته می‌شود. اولین فروش آن در چین از 26 نوامبر (5 آذر 1400) آغاز شده خواهد شد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)