تصویر تبلت نوکیا T20 پیش از معرفی منتشر شد

تصویر تبلت نوکیا T20 پیش از معرفی منتشر شد
تبلت نوکیا T20 در تاریخ 14 مهر معرفی خواهد شد؛ اما پیش از معرفی رسمی، تصویری از آن منتشر شده است که نمای جلو و عقب تبلت را نشان می‌دهد.

تصویر تبلت نوکیا T20 پیش از معرفی منتشر شد

به گزارش گیزموچاینا، نوکیا قصد دارد تبلت جدیدی در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر 1400) معرفی کند. Zingnews.vn تصویر تبلت نوکیا T20 را منتشر کرد؛ اما پس از زمانی کوتاه تصویر مذکور حذف شد. خواننده‌ای که این مقاله را در وب‌سایت خبری نام‌برده مطالعه می‌کرد، تصاویر را در اختیار SuomiMobiil قرار داد. تصویر ارائه‌شده نمای جلو و عقب تبلت نوکیا T20 را نشان می‌دهد.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در لبه بالایی تبلت نوکیا T20 دکمه و پنجره‌ی بلندگو قرار گرفته است. از طرفی دیگر، هنگامی که تبلت در جهت عمودی قرار بگیرد، دوربین سلفی در سمت چپ دیده می‌شود. به نظر می‌رسد گوشه‌ی پایین تبلت، جک 3/5 میلی‌متری صدا قرار دارد و پنل پشت آن یک دوربین با فلاش LED تعبیه شده است.

بر اساس گزارش‌ها، این تبلت به صفحه‌نمایش 10/36 اینچ مجهز خواهد شد و انتظار می‌رود با اندروید 11 همراه باشد. قدرت سخت‌افزاری تبلت نوکیا T20 را احتمالا یکی از تراشه‌های Unisoc نظیر T610، T618 و T700 تأمین خواهد کرد.

این تبلت نوکیا با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌‌سازی در دسترس قرار خواهد گرفت. هنوز جزئیاتی درباره‌ی ظرفیت باتری تبلت T20 منتشر نشده است؛ اما گواهینامه CQC نشان داد که این تبلت احتمالا فقط شارژ 10 وات پشتیبانی خواهد کرد.

انتظار می‌رود تبلت نوکیا T20 در نسخه‌ی Wi-Fi و Wi-Fi + 4G به ترتیب با قیمت احتمالی 185 یا 217 پوند و 202 یا 327 پوند وارد بازار شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)