اجرای قوانین حریم خصوصی واتساپ به تعویق افتاد

اجرای قوانین حریم خصوصی واتساپ به تعویق افتاد

پس از ابراز بی اعتمادی کاربران نسبت به پلتفرم واتس اپ، سازندگان این برنامه تصمیم گرفته ان تا اجرای قوانین حریم خصوصی را به تعویق بیاندازند. بدین ترتیب تا پانزدهم ماه مه خبری از ارسال اطلاعات به فیسبوک نخواهند بود.

بعد از مشکلات به وجود آمده درباره اپلیکیشن واتس اپ و ایجاد بی اعتمادی به این برنامه، این شرکت در صدد جلب رضایت مجدد کاربران خود است. سازندگان طی اقدامی جدید، اجرای قوانین حریم خصوصی خود را به مدت سه ماه (تا پانزدهم مه) به تعویق انداخته اند. لذا فعلا هیچ گونه اطلاعاتی به فیسبوک ارسال نخواهد شد.

واتس اپ با انتشار پیامی خطاب به کاربران گفت:

از نظرات همه متشکریم و در تلاش هستیم تا ابهامات به وجود آمده را برای کاربران برطرف کنیم. هیچ حسابی را حذف یا تعلیق نمیکنیم و برنامه های خود را تا ماه مه به تعویق می اندازیم.

شرکت واتس اپ ابتدای ماه جاری میلادی، هشداری مبنی بر قبول کردن اجباری کاربران جهت ارسال اطلاعات به سرورهای فیسبوک را در برنامه به نمایش گذاشت. بدین ترتیب کاربر به برنامه این اجازه را میدهد تا اطلاعات شخصی خود از جمله موقعیت مکانی و شماره تلفن همراه را به سرورهای فیسبوک ارسال کند.

واتس اپ چندین بار برای شفاف سازی اعلام کرد که این تغییرات، هیچ صدمه ای به کاربران نخواهد زد؛ بلکه تنها باعث میشود تا دو شرکت تعامل بهتری باهم داشته باشند.
طبق اظهارات شرکت، حساب کاربری افرادی که با قوانین موافق نباشند و آن ها را نپذیرفتند به هیچ وجه به حالت تعلیق در نیامده و همچنان فعال باقی می ماند.

ظاهرا این شرکت تازه متوجه شده که با قوانین جدید خود چه سردرگمی بزرگی را برای افراد ایجاد کرده است. واتس اپ پس از برطرف کردن این سوءتفاهم، نیاز به اقدامات و زمان بیشتری دارد تا بتوانند به درستی اجرای قوانین حریم خصوصی را عملی کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)