آیپد پرو با نمایشگرهای Mini LED و OLED سال آینده رونمایی خواهد شد

آیپد پرو با نمایشگرهای Mini LED و OLED سال آینده رونمایی خواهد شد

آیپد پرو با نمایشگرهای Mini LED و OLED

سال آینده اپل برای دستگاه های خود از نمایشگرهای Mini LED و OLED استفاده خواهد کرد. نیمه اول سال 2021 شاهد یک آیپد پرو با نمایشگر Mini LED خواهیم بود.

اپل تغییرات قابل توجهی در دستگاه های خود ایجاد کرده است و بعد از سری دستگاه های مک، نوبت سری آیپد پرو است. البته به نظر میرسد اپل قصد دارد از این نمایشگر برای تمام دستگاه های خود استفاده کند. اکنون مشخص شده است که اولین دستگاهی که مجهز به این نمایشگر خواهد شد، آیپد پرو سال آینده است.

طبق گزارش های منتشر شده، نیمه اول سال 2021 از آیپد پرو مجهز به نمایشگر Mini LED رونمایی خواهد شد. همچنین این شرکت در حال توسعه آیپد پرو مجهز به نمایشگر OLED است که به احتمال زیاد در نیمه دوم سال میلادی آینده رونمایی خواهد شد. در این گزارش ها ذکر شده است که این شرکت به طور فعال از نمایشگر Mini LED برای گوشی های آیفون و سپس برای مک بوک ها و iMac ها استفاده خواهد کرد.

همچنین در این گزارش ها ذکر شده است که اپل نمایشگرهای OLED خود را از سامسونگ دیسپلی و ال جی دیسپلی تامین خواهد کرد. هر دو این شرکت ها، وظیفه تامین نمایشگر پنل های OLED برای گوشی های سری آیفون 12 که اخیرا رونمایی شدند را بر عهده داشتند. هچنین گزارشات حاکی از آن است که این شرکت میتواند پنل های مشابهی از San'an Optoelectronics مستقر در چین خریداری کند که پس از شروع تولید و تایید صلاحیت تا اواسط سال 2021، میتوانند تا سال 2022 وارد زنجیره تامین اپل شوند.

به نظر میرسد که Mini LED یک فناوری انتقالی برای فناوری میکرو LED آینده است که چند سالی است غول مستقر در کوپرتینو روی آن کار میکند. گفته میشود که اپل کار روی این فناوری را از سال 2018 در یک مرکز تولید در کالیفرنیا آغاز کرده است.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)