گوشی iPhone 13 Pro از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد

گوشی iPhone 13 Pro از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد
شرکت اپل اخیرا از جدیدترین سری آیفون های خود یعنی خانواده آیفون 12 رونمایی کرده است. حال قصد داریم به اخبار پیرامون گوشی iPhone 13 Pro بپردازیم.

iPhone 13 Pro

شرکت اپل در اواخر سال 2020 اقدام به رونمایی از سری 12 آیفون های خود کرد، حال اخبار منتشر شده حاکی از آن است که این شرکت آمریکایی در حال توسعه خانواده آیفون 13 است که انتظار میرود آنها در ماه سپتامبر سال جاری رونمایی شود. در حالی که هنوز زمان زیادی به رونمایی از این محصولات مانده است، اخبا پیرامون سری آینده آیفون های اپل منتشر شده است که نشان دهنده تغییرات چشمگیر و هیجان انگیز آنها است.

طبق گزارشات منتشر شده گفته میشود که گوشی iPhone 13 Pro همراه با یک صفحه نمایش اولد LTPO و پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه خواهد شد. انتظار میرود که اندازه سری جدید آیفون های اپل با سری 12 آنها یکی باشد، اما گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که قسمت ناچ بالای آنها کوچکتر باشد.

همچنین شایعه شده است که این شرکت فناوری اثر انگشت زیر صفحه نمایش را در مدل های آیفون 13 به همراه پشتیبانی از Wi-Fi 6E قرار خواهد داد. با این حال، یک گزارش دیگر ادعا میکند که نمونه اولیه تلفن های آینده شرکت اپل شامل سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیست.

همچنین گزارش شده است که اپل امسال قصد دارد یک مدل حافظه ذخیره سازی 1ترابایتی برای آیفون 13 پرو را در محصولات خود بگنجاند که در مقایسه با بالاترین مدل موجود در سری فعلی آیفون 12، دو برابر ظرفیت ذخیره سازی بیشتری به حساب می آید. نکته ای که درباره حافظه داخلی سری آیفون 13 وجود دارد این است که هنوز هیچ خبری مبنی بر افزایش حافظه پایه ای این سری منتشر نشده است.

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است، مشخص شد که اپل قصد دارد تا از مودم های Qualcomm Snapdragon X60 5G برای محصولات پیش روی خود استفاده کند. همچنین انتظار میرود مدل های آیفون 13 پرو از یک لنز دوربین اولترا واید به روز شده با دیافراگم 1.8 و فوکوس خودکار بهبود یافته برخوردار باشد، در حالی که در مدل های آیفون 12، دریچه دیافراگم 2.4 خواهد بود. بعلاوه گفته میشود که دستگاه های پیش روی این شرکت کمی سنگین تر باشند زیرا اپل قصد دارد آنها را با ظرفیت باتری بیشتر عرضه کند.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)