رودست اپل به افشاگران؛ آیفون 14 مینی به‌جای آیفون 14 مکس در یک خرده‌فروشی فهرست شد

رودست اپل به افشاگران؛ آیفون 14 مینی به‌جای آیفون 14 مکس در یک خرده‌فروشی فهرست شد

درحالی‌که اکثر افشاگران به توقف تولید آیفون مینی و معرفی آیفون مکس در هفته‌های آینده اشاره کرده‌اند یک خرده‌فروشی بزرگ می‌گوید که اپل به‌دنبال معرفی آیفون 14 مینی است.

به گزارش 91Mobiles، یکی ازخرده‌فروشی‌های بزرگ فعال در منطقه‌ی آسیا-اقیانوسیه که همکاری نزدیکی با اپل دارد در حال آماده شدن است تا مجموعه‌ی جدیدی از آیفون‌ها و آیپدها را که به‌زودی رونمایی می‌شوند به فروش برساند. شایعه‌ها می‌گویند اپل قصد دارد کمی زودتر از حد انتظار رویداد جدید خود را برگزار کند.

برخلاف بسیاری از تولیدکننده‌های گوشی‌های اندرویدی، اپل تمایلی ندارد پیش از برگزاری رویدادهایش اطلاعاتی رسمی درباره‌ی محصولات خود منتشر کند. افشاگران همیشه بخش زیادی از جزئیات محصولات اپل را فاش می‌کنند، بااین‌حال بارها دیده‌ایم که شرکت کوپرتینویی در مراسم‌هایش توانایی شگفت‌زده کردن کاربران را دارد.

از ماه‌ها پیش اعلام شده است که اپل قصد دارد امسال با آیفون مینی خداحافظی کند. فروش آیفون مینی در دو سال اخیر چندان زیاد نبوده و در صورتی که شاهد توقف تولید این سری از گوشی‌ها باشیم متعجب نخواهیم شد. گفته می‌شود اپل قصد دارد آیفون مکس را جایگزین آیفون مینی کند.از ماه‌ها پیش اعلام شده است که اپل قصد دارد امسال با آیفون مینی خداحافظی کند. فروش آیفون مینی در دو سال اخیر چندان زیاد نبوده و در صورتی که شاهد توقف تولید این سری از گوشی‌ها باشیم متعجب نخواهیم شد. گفته می‌شود اپل قصد دارد آیفون مکس را جایگزین آیفون مینی کند.

در همین حین 91Mobiles می‌نویسد خرده‌فروشی فعال در آسیا-اقیانوسیه گوشی آیفون 14 مینی را فهرست کرده است. این اتفاق در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد. تا زمانی که اپل مراسم خود را برگزار نکند، نمی‌توانیم از هیچ‌چیز مطمئن باشیم. 91Mobiles می‌گوید خرده‌فروشی موردبحث یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی‌های همکار اپل محسوب می‌شود. این خرده‌فروشی ادعا می‌کند اپل افزون‌بر چهار مدل گوشی آیفون به‌دنبال رونمایی آیپد ۱۰٫۲ اینچ نسل دهمی، آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچ نسل ششمی و آیپد پرو ۱۱ اینچ نسل چهارمی است.

براساس آنچه از گوشه و کنار شنیده‌ایم اپل می‌خواهد ۱۶ شهریور امسال رویدادی ازپیش‌ضبط‌شده برای معرفی آیفون 14، آیفون 14 مکس (یا شاید مینی)، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس برگزار کند. در مدل‌های پرو بریدگی با حفره جایگزین و از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌شود. مدل‌های عادی همچنان مجهز به بریدگی نمایشگر و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود. احتمالاً اپل صرفاً در مدل‌های پرو از آیفون 14 سراغ پردازنده‌ی A16 می‌رود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)