عرضه به روزرسانی امنیتی ژوئن 2021 برای گلکسی A50 آغاز شد

عرضه به روزرسانی امنیتی ژوئن 2021 برای گلکسی A50 آغاز شد
طبق اخبار منتشر شده، به روزرسانی امنیتی ماه ژوئن 2021 (خرداد و تیر 1400) برای گلکسی A50 در هند منتشر شده است و به زودی در سایر مناطق در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

عرضه به روزرسانی امنیتی ژوئن 2021 برای گلکسی A50 آغاز شد

به گزارش Sammobile، آپدیت امنیتی ژوئن 2021 (خرداد و تیر 1400) مدتی قبل برای پرچم داران سامسونگ منتشر شد و حالا نوبت یکی از محبوب ترین گوشی های میان رده ی سامسونگ رسیده است. به تازگی، غول کره ای آخرین به روزرسانی امنیتی را برای گلکسی A50 منتشر کرده است.

در حال حاضر نمی دانیم تغییرات این آپدیت چیست، زیرا هنوز سامسونگ و گوگل جزئیات آخرین پچ امنیتی اندروید را ارائه نداده اند. به روزرسانی مذکور با شماره ی فرم ور A505FDDU8CUE4 منتشر شده است و به نظر می رسد تغییرات این آپدیت تنها به موارد امنیتی مربوط می شود.

گوشی محبوب 2019 سامسونگ قبلا دو بار به روزرسانی عمده ی سیستم عامل اندروید  را دریافت کرده است و دیگر آپدیتی در این زمینه دریافت نخواهد کرد؛ بنابراین، از این پس به روزرسانی هایی که گلکسی ای 50 دریافت می کند، روی رفع مشکلات امنیتی تمرکز خواهند داشت.

با این تفاسیر،احتمال دریافت به روزرسانی One UI 3.5 را رد نمی کنیم؛ زیرا روند به روز رسانی های گوشی های سامسونگ نسبت به سال گذشته قوی تر شده است.
آپدیت مذکور تنها در هند عرضه شده است و طبق معمول به تدریج در سایر مناطق منتشر خواهد شد. دارندگان گلکسی ای 50 می توانند از طریق تنظیمات گوشی و سپس منوی به روزرسانی نرم افزار، این به روزرسانی را نصب کنند

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)