جدیدترین به‌روزرسانی سری گلکسی نوت 20 با هدف بهبود عملکرد دوربین منتشر شد

جدیدترین به‌روزرسانی سری گلکسی نوت 20 با هدف بهبود عملکرد دوربین منتشر شد

جدیدترین به‌روزرسانی سری گلکسی نوت 20 با هدف بهبود عملکرد دوربین منتشر شد

براساس گزارش، اکنون سری گلکسی نوت ۲۰ به‌روزرسانی امنیتی ژوئن ۲۰۲۲ را در ایالات متحده دریافت می‌کند. برخی از ویژگی‌های دوربین نیز در این به‌روزرسانی بهبودیافته‌تر شده‌اند.

به‌گزارش سم‌موبایل، سری گلکسی نوت ۲۰ آماده‌ی دریافت به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی است که به‌موجب آن عملکرد دوربین بهبود پیدا می‌کند. مدل‌های «کریر آنلاک» (Carrier Unlock) گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا دریافت این به‌روزرسانی را در ایالات متحده آغاز کرده‌اند.

جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا مدل یادشده، با شماره نسخه N98xU1UEU2FVEB ارائه می‌شود. در این به‌روزرسانی ویژگی Night Portrait بهبود داده شده؛ یعنی کاربر می‌تواند تصاویر پرتره با کیفیت بالاتری از افراد در شرایط کم‌نور ثبت کند. افزون‌براین پچ امنیتی ژوئن ۲۰۲۲ در این به‌روزرسانی وجود دارد که با رفع ۶۶ آسیب پذیری شناخته‌شده، حریم خصوصی و امنیت گوشی را بهبود می‌بخشد.

این به‌روزرسانی ابتدا برای کاربران گلکسی نوت ۲۰ یا گلکسی نوت ۲۰ اولترا در ایالات متحده در مدل یادشده منتشر شده است. با رفتن به بخش تنظیمات، به‌روزرسانی نرم‌افزار و سپس ضربه‌زدن روی دانلود و نصب، می‌توان آن را دریافت کرد.

سامسونگ سری گلکسی نوت ۲۰ را نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ با اندروید ۱۰ عرضه کرد. این گوشی‌ها اوایل سال ۲۰۲۱ به‌روزرسانی One UI 3 برپایه‌ی اندروید ۱۱، اوایل سال ۲۰۲۲ به‌روزرسانی One UI 4.0 برپایه‌ی اندروید ۱۲ و چند هفته پیش به‌روزرسانی One UI 4.1 را دریافت کردند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)