گوشی لنوو Legion Y90 از حافظه SSD و UFS 3.1 در RAID 0 استفاده خواهد کرد

گوشی لنوو Legion Y90 از حافظه SSD و UFS 3.1 در RAID 0 استفاده خواهد کرد
تیزر جدید لنوو نشان می دهد گوشی هوشمند Legion Y90 از حافظه ی SSD و UFS 3.1 با پیکربندی RAID 0 بهره خواهد برد.

گوشی لنوو Legion Y90 از حافظه SSD و UFS 3.1 در RAID 0 استفاده خواهد کرد

لنوو Legion Y90 به یکی از گوشی های هیجان انگیز بازار تبدیل خواهد شد. اخیرا لنوو تیزر جدیدی در ویبو منتشر کرده است که نشان می دهد این گوشی از حافظه ی SSD و UFS 3.1 در پیکربندی RAID 0 بهره خواهد برد. بدین ترتیب، Y90 احتمالا اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از این ویژگی بهره می برد.

به گزارش جی اس ام آرنا، پیش از این شاهد استفاده از SSD در گوشی های هوشمند بوده ایم و آیفون های اپل از آیفون X به بعد به جای تراشه های UFS با SSD عرضه شده اند. با این حال، طراحی ناهمگون لنوو امکان استفاده از سیستم ذخیره سازی استاندارد UFS را در کنار SSD  با پیکربندی RAID 0 فراهم کرده است.

اگر با این RAID 0 آشنایی ندارید، باید اشاره کنیم این فناوری روشی است که عملکرد ذخیره سازی را با استفاده از دو درایو که هم زمان کار می کنند، افزایش می دهد و بیت هایی از داده ها را روی هرکدام از آن ها می نویسد. 

فناوری RAID 0 از سال ها قبل در ساخت رایانه های شخصی لپ تاپ های گران قیمت استفاده می شود؛ اما احتمالا این اولین بار است که این تکنولوژی را روی گوشی هوشمند می بینیم. لنوو اعلام کرده است که استفاده از این فناوری سرعت خواندن و نوشتن UFS 3.1 را تا 50 درصد بهبود می بخشد. 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)