گوشی تاشوی Mate V همراه چند محصول دیگر هواوی به زودی عرضه می شوند

گوشی تاشوی Mate V همراه چند محصول دیگر هواوی به زودی عرضه می شوند
احتمالا گوشی هوشمند تاشوی Mate V به همراه چند محصول دیگر از جمله اسپیکر Sound Joy و ساعت هوشمند Watch Fit mini به زودی در چین، طی کنفرانس معرفی محصول 2021، عرضه می شوند.

گوشی تاشوی Mate V همراه چند محصول دیگر هواوی به زودی عرضه می شوند

طی دو هفته گذشته، چندین منبع گزارش داده اند که هواوی آخرین کنفرانس معرفی محصول 2021 خود را در 23 دسامبر (2 دی) برگزار خواهد کرد. اکنون، گزارش جدید فهرستی از محصولاتی را نشان می دهد که می توانیم انتظار داشته باشیم اواخر ماه جاری معرفی شوند.

به گزارش گیزموچاینا، یکی از افشاگران چینی دنیای فناوری در شبکه اجتماعی ویبو گفته است که این شرکت در حال آماده سازی برای عرضه تعدادی از محصولات هوشمند جدید در چین است. این اتفاق طی کنفرانس محصولات این شرکت رخ می دهد که تنها 10 روز دیگر تا برگزاری آن باقی مانده است. وی اضافه کرد، غول فناوری چینی در رویداد مذکور گوشی هوشمند تاشو، ساعت هوشمند، رایانه شخصی، اسپیکر و چند محصول دیکر را عرضه خواهد کرد. 

در حال حاضر، گزارش های متعددی درباره کالاهای جدید در این شرکت منتشر شده است که می توان از آنها به تلفن هوشمند تاشوی Mate V اشاره کرد. گجت های قابل توجه دیگر عبارت اند از ساعت هوشمند Watch Fit mini  و دیگر موارد. پیش از این، هواوی بلندگوهای Sound Joy را در سطح جهانی معرفی کرده بود، در حالی که  Watch Fit mini نیز دربازار های خاصی در اروپا عرضه شده است. 

با توجه به اینکه میت وی جدیدترین گوشی تاشوی این برند است، ما از آنچه که جدیدترین محصول سری میت با طراحی مشابه Galaxy Z Flip3 با بازار گوشی های خواهد آورد، هیجان زده هستیم.

به خاطر داشته باشید که این شرکت هنوز به طور رسمی رویداد رونمایی در 23 دسامبر را تایید نکرده است. بنابراین باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کنیم.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)