موتو واچ 100 موتورولا یک ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه و با ظاهر زیبا خواهد بود

موتو واچ 100 موتورولا یک ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه و با ظاهر زیبا خواهد بود

موتو واچ 100 موتورولا یک ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه و با ظاهر زیبا خواهد بود

موتورولا به‌زودی یک ساعت هوشمند پایین‌رده به‌نام موتو واچ 100 معرفی خواهد کرد. این محصول اگرچه قیمت مناسبی دارد، اما گفته شده که از نظر شکل ظاهری، در سطح ساعت‌های هوشمند رده‌بالا خواهد بود.

دو شرکت موتورولا و eBuyNow در ماه فوریه یک همکاری جدید آغاز کردند تا نقشه‌ی راهی برای عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند ایجاد کنند. این ساعت‌ها تحت برند موتورولا تولید خواهند شد. اکنون برنامه‌های دقیق‌تر این دو شرکت برای تولید یک ساعت‌ هوشمند جدید به‌نام موتو واچ 100 با جزئیات بیشتر ارائه شده است.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، تولید انبوه این محصول از ماه نوامبر آغاز خواهد شد. این ساعت هوشمند یک محصول رده‌پایین محسوب می‌شود، اما ظاهر آن در سطح نمونه‌های رده‌بالا خواهد بود. چند اسلاید از موتو واچ 100 منتشر شده است که برخی از ویژگی‌های این ساعت هوشمند را به ما نشان می‌دهد.

جالب است بدانید که این ساعت در اسلایدهای منتشرشده در ماه فوریه با عنوان موتو جی نمایش داده شده بود. البته هنوز مشخص نیست که موتو واچ 100 موتورولا به سیستم‌عامل WearOS گوگل مجهز خواهد شد یا خیر.

انتظار می‌رود مونو واچ 100 اس و موتو واچ 200 نیز در سه‌ماهه‌ی اول سال آینده معرفی شوند. البته این دو محصول برای رقابت با ساعت‌های هوشمند میان‌رده، به بازار عرضه خواهند شد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)