ماوس گیمینگ Nega X ریزر با دوازده دکمه جانبی سفارشی از راه می رسد

ماوس گیمینگ Nega X ریزر با دوازده دکمه جانبی سفارشی از راه می رسد

ماوس گیمینگ Naga X ریزر

ماوس گیمینگ Naga X ریزر از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و علیرغم وزن و قیمت کم تر، برتری بیشتری نسبت به مدل Naga Trinity دارد.

کمپانی ریزر به طور مداوم در حال عرضه تجهیزات گیمینگ است. محصول جدید این کمپانی، مخصوص گیمرهای MMORPG طراحی شده و Naga X نام دارد.

سبک بازی نقش آفرینی آنلاین چند نفره کلان (MMORPG) جنبه های یک بازی نقش آفرینی و همینطور بازی آنلاین چندنفره کلان  را با یکدیگر ترکیب می کند. ماوس گیمینگ Naga X از یک طراحی ویژه برخوردار است. این وسیله دارای 12 دکمه متفاوت بوده و مناسب برای افرادی است که فاقد مهارت کافی برای دسترسی به موقع به دکمه های بزرگ کیبورد هستند. این ماوس بسیار شبیه به مدل قبلی ریزر، یعنی Naga Trinity است، با این تفاوت که از طراحی ماژولار بهره نمی گیرد. به همین خاطر، سبک تر (85 گرم) و ارزان تر (20 دلار کمتر از مدل ترینیتی) است.

ماوس جدید ریزر از سنسور نوری پیشرفته 5G برای افزایش حداکثر حساسیت (DPI 18000) استفاده می کند. همچنین یک نوع سوییچ نوری جدید جهت بهبود چرخه عمر مورد انتظار تا 40 درصد (70 میلیون کلیک) در این وسیله به کار رفته است. علیرغم قیمت پایین تر نسبت به Naga Trinity باید گفت که مدل جدید، یعنی Naga X نسخه برتری به شمار می آید.

نورپردازی RGB کروما در محصول جدید ریزر به چشم می خورد. ماوس گیمینگ Naga X از یک طراحی ارگونومی دست راست بهره می گیرد و دارای سیم بافته شده بسیار نرم SPEEDFLEX است که حرکت را هموارتر می سازد. این وسیله جانبی همچنین به نسل دوم فناوری میکرو موشن نوری ریزر با زمان پاسخ دهی 0.2 میلی ثانیه مجهز بوده که از مشکلات حسی و تاخیر بازگشت (در نسل قبلی) جلوگیری می کند. ماوس مخصوص بازی Naga X  درحال حاضر در فروشگاه رسمی ریزر در Tmall با برچسب قیمت 499 یوان (حدود 77 دلار) به فروش می رسد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)