ایرباد جدید ال جی با اسکن امواج مغزی کیفیت خواب را بهبود می‌دهد

ایرباد جدید ال جی با اسکن امواج مغزی کیفیت خواب را بهبود می‌دهد

هدفون توگوشی Breeze که با هدف نظارت بر خواب طراحی شده، امواج مغز را تشخیص می‌دهد و در مراحل مختلف خواب صداهای متنوعی به گوش کاربر می‌رساند.

ال جی گجت پوشیدنی جدیدی به نام Breeze معرفی کرده است که روی خواب نظارت می‌کند و در تلاش است کیفیت خواب را بهبود دهد. این ایرباد بی‌سیم توسط شرکت SleepWave تولید شده و ال جی صرفا وظیفه‌ی عرضه‌ی آن را برعهده گرفته است. Breeze یک اپلیکیشن موبایلی دارد که داده‌های خواب را به‌نمایش می‌گذارد.

به گزارش گیزموچاینا، ایرباد جدید Breeze طراحی ارگونومیکی دارد تا به هنگام خواب اذیت نشوید. این ایرباد امواج مغزی را تشخیص می‌دهد و در قسمت‌های مختلف خواب، صداهای متناسب با آن شرایط پخش می‌کند. به‌لطف این صداها، کاربر راحت‌تر به خواب می‌رود و خواب باکیفیت‌تری تجربه می‌کند.

Breeze افزون‌بر بهره‌مندی از صداهای متنوع مثل صدای طبیعت و لالایی، می‌تواند موسیقی‌های مدنظر کاربر را پخش کند و حتی با یوتیوب همگام‌سازی شود. اپلیکیشن توسعه‌داده‌شده برای Breeze داده‌های خواب را تحلیل می‌کند و توصیه‌هایی برای بهبود کیفیت خواب ارائه می‌دهد، نظیر تغییر روتین‌های شبانه و زمان‌بندی مناسب برای خوابیدن. Breeze روی قدم‌های روزانه‌ی کاربر، زمان بیدار شدن از خواب، حالت خوابیدن و غلت خوردن در خواب نیز نظارت می‌کند.

Breeze از طریق نظارت مداوم و بلادرنگ روی امواج مغزی،‌ مراحل مختلف خواب را تشخیص می‌دهد و حتی می‌تواند خواب سبک و خواب عمیق را شناسایی کند. به‌لطف این داده‌ها، Breeze روش‌های بهتری برای بهبود کیفیت خواب ارائه می‌دهد.

ال جی قصد دارد در نمایشگاه CES 2023 جزئیات بیشتری درباره‌ی ایرباد Breeze منتشر کند. فعلا اطلاعاتی مثل شارژدهی، قیمت و تاریخ عرضه اعلام نشده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)