رندرهای جدید Mate 50 جزئیات طراحی پرچم‌دار بعدی هواوی را به تصویر می‌کشد

رندرهای جدید Mate 50 جزئیات طراحی پرچم‌دار بعدی هواوی را به تصویر می‌کشد

اگرچه هواوی‌ هنوز تاریخ رسمی معرفی سری میت ۵۰ (Mate 50) را اعلام نکرده؛ اما گفته شده که پرچم‌دار بعدی درحال توسعه است. در همین‌حال، طبق گزارش جدیدی از هواوی‌سنترال، خالق تصاویر مفهومی، Hoiindi رندرهای جدیدی از سری میت ۵۰ منتشر کرده و هیجان جدیدی را با سیستم دوربین XMAGE (فناوری جدید تصویربرداری دوربین موبایل هواوی) به‌نمایش گذاشته است.

در بخش جلو، صفحه‌نمایش میت ۵۰ پرو لبه‌‌های خمیده در سمت چپ و راست دارد و بریدگی عریضی برای قرارگیری حسگرهای دوربین به‌چشم می‌خورد.

در قسمت پشتی، گوشی احتمالاً از دوربین‌های مختلفی شامل دوربین اصلی، دوربین فوق عریض و دوربین پریسکوپ تشکیل خواهد شد؛ اما هنوز رسماً تأیید نشده است.

طبق تصاویر، دوربین طراحی گرد دارد و ماژول دارای بریدگی‌های بزرگی برای قرارگرفتن سیستم دوربین عقب است. فناوری XMAGE نیز در ماژول دوربین دیده می‌شود.

از سوی دیگر، پنل پشتی دارای لبه‌هایی در سمت چپ و راست است. توجه داشته باشید که رندرهای مذکور طبق افشای اطلاعات قبلی هستند و تصاویر رسمی نیستند.

براساس گزارش‌های قبل، سری میت ۵۰ هواوی از نسل جدید تراشه‌های پرچم‌دار اسنپدراگون کوالکام بهره می‌برد؛ اما پیش‌بینی می‌شود که این گوشی به دلیل موقعیت فعلی قادر به استفاده از اتصال 5G نباشد.

از سوی دیگر، سری میت ۵۰ هواوی به فناوری‌های قدرتمند دوربین مجهز خواهد شد. در گزارش‌های قبل گفته شد که هواوی به همکاری با لایکا خاتمه داده است. از این رو شرکت چندی پیش از فناوری XMAGE به‌عنوان سیستم تصویربرداری جدید دوربین برای استفاده در ‌گوشی‌های پرچم‌دار رونمایی کرد.

این گوشی از ظاهراً سیستم عامل HarmonyOS 3.0 در چین پشتیبانی می‌کند و اگر راهی بازار جهانی شود، تا تاریخ عرضه با EMUI 12 یا نسخه‌ی بعدی ارائه خواهد شد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)