گوشی جدید Ulefone به باتری 13200 میلی آمپر ساعتی مجهز میشود

گوشی جدید Ulefone به باتری 13200 میلی آمپر ساعتی مجهز میشود

گوشی بعدی Ulefone به باتری 13200 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود

Ulefone گوشی سرسختی با نام Power Armor 13 و با باتری 13200 میلی‌آمپر ساعتی معرفی خواهد کرد تا رکورد بیشترین ظرفیت باتری در بازار گوشی هوشمند را به نام خود ثبت کند.

Ulefone که بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی سرسخت (Rugged Phone) در دنیا به شمار می‌رود و به خاطر شباهت گوشی‌‌های صاایران به محصولاتش، برای کاربران ایرانی شناخته‌شده است، قرار است گوشی دیگری به نام Power Armor 13 و با باتری 13200 میلی‌آمپر ساعتی معرفی کند. این حجم باتری در دنیای گوشی هوشمند بی‌رقیب است و در حال حاضر تنها تعداد انگشت‌شماری از گوشی‌ها با قابلیت پشتیبانی از باتری بالای ده هزار میلی‌آمپر ساعت عرضه شده‌اند.

Power Armor 13 علاوه بر باتری حجیم، از لحاظ سخت‌افزاری نیز مشخصات خیره‌کننده‌ای خواهد داشت. تراشه هلیو G95 در کنار 8 گیگابایت رم، فضای ذخیره‌سازی داخلی 256 گیگابایت و نمایشگر 6/81 اینچی با رزولوشن +HD بخشی از این مجموعه را تشکیل خواهند داد.

در بخش دوربین، این گوشی به آرایه چهارگانه 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود که فاصله را با استفاده از سنسور مادون قرمز جداگانه اندازه‌گیری می‌کند. Armor 13 در مقابل گردوغبار، قطرات مایع و آب با استانداردهای IP68/IP69K و MIL-STD-810G مقاوم خواهد بود. برای شارژ هرچه بهتر باتری عظیم Armor 13، یک شارژر سریع 33 واتی، شارژر بی‌سیم 15 واتی و شارژر بی‌سیم معکوس 5 واتی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

با توجه به مشخصات این گوشی و تاریخچه Ulefone در ساخت دستگاه‌های سرسخت، Armor 13 می‌تواند برای طبیعت‌گردی و ماجراجویی در فضاهای باز همراه بسیار خوبی باشد. هنوز تاریخ دقیق معرفی و قیمت این محصول مشخص نشده است؛ اما بر اساس تیزر منتشرشده توسط Ulefone، احتمالا شاهد معرفی این گوشی در اواخر ماه جاری میلادی خواهیم بود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)