نسخه جدید SSD T7 Shield سامسونگ با گواهی IP65 و مقاومت در برابر ضربه معرفی شد

نسخه جدید SSD T7 Shield سامسونگ با گواهی IP65 و مقاومت در برابر ضربه معرفی شد
سامسونگ نسخه ی جدید مقاوم و بهبود یافته ی SSD قابل حمل T7 Shield را معرفی کرد. این SSD جدید از مواد لاستیکی مقاوم ساخته شده و از گواهی IP65 بهره می برد که کمک می کند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشد.

نسخه جدید SSD T7 Shield سامسونگ با گواهی IP65 و مقاومت در برابر ضربه معرفی شد

نسخه ی مقاوم  SSD T7 Shield سامسونگ در مقایسه با مدل استاندارد این محصول کمی سنگین تر و بزرگ تر است. غول فناوری کره ای این مدل جدید را با استاندارد IP65 عرضه می کند و این یعنی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. از دیگر مشخصات این SSD می توان به درگاه USB-C با USB 3.2 (نسل دو ۱۰ گیگابیت برثانیه) اشاره کرد. سرعت خواندن و نوشتن این محصول نیز به ترتیب 1050 و 1000 مگابایت بر ثانیه اعلام شده است. 

به گزارش  Wccftech، مدل SSD T7 Shield سامسونگ در برابر ضربه و سقوط تا ارتفاع حدود سه متری مقاوم است. این SSD برای دوام بیشتر به بدنه ی آلومینیومی با پوشش لاستیکی مجهز شده است. علاوه بر این، رسانایی حرارتی این محصول کم است و می تواند در دمای شدید از 40 تا 85 درجه ی سانتی گراد دوام بیاورد. 

T7 Shield جدید SSD بسیار ساده ای است و کارکردی شبیه نسخه ی استاندارد این محصول دارد. با این حال، این مدل در مقایسه با  T7 Touch که از حسگر انگشت بهره می برد، بسیار متفاوت است. این SSD با رایانه های مک و ویندوز سازگار است؛ بنابراین، هیچ نگرانی بابت سازگاری آن وجود ندارد. در هر حال، اگر از SSD در امور کاری یا شخصی در فضای باز استفاده می کنید، این مدل انتخاب بسیار مناسبی است. 

SSD مقاوم  T7 Shield سامسونگ در دو گزینه ی یک و دو ترابایتی و در رنگ های مشکی و آبی و بژ عرضه می شود. ناگفته نماند قیمت مدل یک ترابایتی این اس اس دی 143,99 اعلام شده است. 
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)