نسخه جدید تلگرام با «محدودیت کمتر» در خارج از گوگل پلی منتشر شد

نسخه جدید تلگرام با «محدودیت کمتر» در خارج از گوگل پلی منتشر شد
نسخه اندرویدی جدید تلگرام با محدودیت کمتر در مقایسه با نسخه گوگل پلی، در وبسایت رسمی این پیام رسان منتشر شده است. نسخه جدید مستقیما از طریق وبسایت تلگرام به روزرسانی میشود.

نسخه جدید تلگرام با «محدودیت کمتر» در خارج از گوگل پلی منتشر شد

در ماه های اخیر، دنیاگیری ویروس کرونا نیاز به پلتفرم های ارتباطی را بیش از پیش افزایش داد و اتفاقاتی دیگر نظیر قوانین حریم خصوصی واتساپ دست به دست هم داد و باعث شد تعداد کاربران تلگرام (Telegram) به بیشترین حد برسد. تلگرام جزو پیام رسان های محبوب دنیا است و هرازگاهی با به روزرسانی جدید میزبان قابلیتی کاربردی میشود و با همین به روزرسانی ها در تلاش است کاربران را در پلتفرم خود نگه دارد.

بر اساس گزارش Somag News، اخیرا نسخه جدیدی از تلگرام منتشر شده است که در گوگل پلی استور در دسترس قرار نمیگیرد. به ادعای Somag News تلگرام گفته است نسخه جدید پیام رسانش برای گوشی های اندرویدی محدودیت های کمتری دارد. به نوشته Android Authority، این نسخه از طریق وبسایت رسمی تلگرام به روزرسانی خودکار را دریافت خواهد کرد.

تاکنون، تلگرام نگفته است که چه هدفی از انتشار نسخه ای جدید از پیام رسانش با محدودیت کمتر دارد؛ اما بنابر گمانه زنی ها، این نسخه تلگرام کانال هایی را مسدود نمیکند که محتوای ناقض کپی رایت دارند و معمولا به گروه های نفرت افکن مرتبط اند یا کانال هایی که دولت ها سانسورشان نمیکند.

به ادعای کاربران ردیت، کانال های ناقض کپی رایت در داخل نسخه تلگرام منتشر شده در گوگل پلی استور یافت نمیشوند. کاربری در ردیت پستی منتشر کرده تا کانالی را نشان دهد که در نسخه گوگل پلی تلگرام در دسترس نیست. در پیغامی که روی نسخه پلی استور تلگرام می آید، گفته میشود؛ «متاسفانه این کانال روی اپلیکیشن هایی از تلگرام خارج از دسترس است که از طریق گوگل پلی استور دانلود میشوند.»

از این رو، احتمال دارد تلگرام تصمیم گرفته باشد در قالب نسخه ای که در پلی استور منتشر نمیشود، دسترسی به کانال های یاد شده را ممکن کند. بررسی ها نشان میدهد تلگرام یکی از پلتفرم های بزرگ ناقض کپی رایت در دنیا است.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)