دستگاه Nintendo بعدی از خروجی 4K و صفحه 7 اینچ استفاده خواهد کرد

دستگاه Nintendo بعدی از خروجی 4K و صفحه 7 اینچ استفاده خواهد کرد

دستگاه Nintendo بعدی احتمالا درسال جاری میلادی با یکی از نام های منتخب خود مثل Switch Pro رونمایی خواهد شد

طبق گزارشات منتشر شده، دستگاه Nintendo بعدی احتمالا درسال جاری میلادی با یکی از نام های منتخب خود مثل Switch Pro رونمایی خواهد شد.

بعد از رکوردشکنی های پی در پی دستگاه Nintendo در سال 2020، حال به گزارش بلومبرگ، شرکت سازنده قصد دارد تا مدل بعدی این دستگاه گیمینگ را با صفحه نمایشی بزرگتر از نوع اولد عرضه کند. منابع رسانه های تجاری ادعا کرده اند که سامسونگ از اوایل ماه ژوئن تولید صفحه نمایش 7 اینچی 720p اولد را که مقاومت و سختی بالای دارند برای گجت مورد بحث آغاز خواهد کرد. از آنجایی که این صفحه نمایش ها مثل گلکسی و آیفون ها انعطاف پذیر نیستند و جنس سختی دارند، قیمت آنها از دیگر پنل ها ارزان تر خواهد بود. طبق گزارشات منتشر شده، مدل پیشرو از خروجی گرافیکی 4K پشتیبانی خواهد کرد. البته هنوز اطلاعاتی درباره پیشرفت های سخت افزاری محصول پیشرو وجود ندارد.

نینتندو قبلی از یک صفحه نمایش ال سی دی 6.2 اینچ استفاده می کرد. این در حالی است که مدل لایت آن دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچ بوده است. بنابراین یک نمایشگر بزرگتر که از باتری بهتری بهره برده و حاشیه های کمتری داشته باشد، می تواند پیشرفت چشمگیری برای این کنسول کوچک به حساب آید.

این شرکت قصد دارد تا با معرفی نسل بعدی کنسول کوچک خود رقابت خود را با رقبای خود تنگاتنگ تر از گذشته کرده و سهم بیشتری از بازار را در سال جاری از آن خود کند.
البته این خطر وجود دارد که شایعات باعث شود مردم در خرید مدل فعلی دچار تردید شوند. اما با روند فروش محصولات موجود مشکل خاصی وجود ندارد. نینتندو پس از عرضه نسخه ای با طول عمر باتری طولانی تر از کنسول خود، به شایعات حضور Switch Pro خاتمه داد اما به نظر می رسد اکنون نسخه ای در سال جاری پیشروی علاقه مندان باشد که از یک صفحه نمایش بزرگتر و خروجی 4K پشتیبانی خواهد کرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)